Welke fotoprinter

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jur » vr dec 07 2007 8:34 pm

chip54 schreef:Jur, jij doet dus precies het tegenovergestelde van bijvoorbeeld Luc. Ik ga, als ik een echt grote wil hebben ook juist buiten de deur, een A3-printer is mij te kostbaar.

Groet, Cees :D
Cees,

Ik wil graag de volledige controle hebben over de kwaliteit van mijn grote afdrukken (voor aan de wand e.d.). Waarschijnlijk het resultaat van mijn analoge verleden, waarin ik niets uitbesteedde (inclusief kleurnegatief/positief ontwikkelen en afdrukken). Kleinere digitale plaatjes (zeg maar het "seriewerk") besteed ik uit vanwege de relatief hoge (inkt-)kosten.

Overigens vind ik de kosten voor een goede A3+ printer wel meevallen, als je dat afzet tegen de kosten van de rest van de fotouitrusting (in mijn geval 3 analoge + 2 digitale bodies, 12 nikkors, PC + software pakketten, etc. etc.).

Groet,
Jur

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » vr dec 07 2007 8:48 pm

Sterker nog, ik heb een r800 en een R2400 en zit zelfs (heel) soms te kijken naar de 3800 :shock: in de categorie, "die van mij is groter dan die van jou" :mrgreen:
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Marti58
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Marti58 » vr dec 07 2007 11:03 pm

gebruik de Canon 5300 ....voor randloos A4 printen bevalt me uitstekend

kwaliteit is uitstekend.
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”