Vrijdag 22 Januari - Avondfotografie Den Haag
- LJ-Jochem
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Vrijdag 22 Januari - Avondfotografie Den Haag
Helemaal geen verkeerde foto's Ferry (Y)
Tipje: Geef je foto's een nummer als je ze plaatst. Zo kunnen mensen gericht refereren op een foto als ze tips/opmerkingen hebben.
Tipje: Geef je foto's een nummer als je ze plaatst. Zo kunnen mensen gericht refereren op een foto als ze tips/opmerkingen hebben.
-
- Forumlid
Ferrybar
De 2e foto is echt super!!
Zeker in z/w doet deze situatie het prima.
Tot een volgende ronde.
Groet van Harry (vriefoto)
De 2e foto is echt super!!
Zeker in z/w doet deze situatie het prima.

Tot een volgende ronde.
Groet van Harry (vriefoto)
- Ingmar
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Er zijn inderdaad nog heel wat mooie platen bijgekomen, De netkous staat zeker nog een keer op mijn lijstje, grappig genoeg kom ik er vaak vlakbij (KPN Prins B laan) maar vergeet dan mijn camera mee te nemen.
Nr 7 van Harry en Nr. 3 van Jochem mooie foto's en ok de ene fot van Michele mag er zijn wat mij betreft.
Ook de diverse Zwart wit omzettingen sluiten mooi aan bij de stemming...ga ik ook nog eens bekijken om te doen.
Nr 7 van Harry en Nr. 3 van Jochem mooie foto's en ok de ene fot van Michele mag er zijn wat mij betreft.
Ook de diverse Zwart wit omzettingen sluiten mooi aan bij de stemming...ga ik ook nog eens bekijken om te doen.
Grtz Ingmar
D700, Sigma 70-200F 2.8 OS, Nikon 24-70 f2.8, Nikon 16-35 F4, Nikon 85 mm AF-D 1.4 , Godox ad360II, Godox TT600 en nog wat andere zooi
D700, Sigma 70-200F 2.8 OS, Nikon 24-70 f2.8, Nikon 16-35 F4, Nikon 85 mm AF-D 1.4 , Godox ad360II, Godox TT600 en nog wat andere zooi
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Bedankt voor de reactie's en tips!
Jullie hebben ook zeer fraaie platen gemaakt.
Niels, van jou vind ik nr 2 en 4 wel erg mooi qua compositie en sfeer. Jochem, nr 2 is echt super en zie je goed dat een goede timing een foto veel sfeer kan meegeven.
Nr 7 van Harry is ook echt een topper! Zie in ieder geval dat ik nog wel wat kan leren qua compositie. Loop gewoon af en toe ergens iets te hard voorbij denk.
Jullie hebben ook zeer fraaie platen gemaakt.
Niels, van jou vind ik nr 2 en 4 wel erg mooi qua compositie en sfeer. Jochem, nr 2 is echt super en zie je goed dat een goede timing een foto veel sfeer kan meegeven.
Nr 7 van Harry is ook echt een topper! Zie in ieder geval dat ik nog wel wat kan leren qua compositie. Loop gewoon af en toe ergens iets te hard voorbij denk.
-
- Clublid
Heren, beter laat dan nooit. Wegens omstandigheden nu pas een reactie. Zoals meerdere van jullie al aangaven, voor herhaling vatbaar onder betere omstandigheden.
Graag neem ik jullie nog een keer mee. Bijgaand nog meer van hetzelfde als bewijs dat ik er echt bij was. Met hartelijke groet, tot snel, Frans.
Utrechtsebaan by Frans Martens, on Flickr
Graag neem ik jullie nog een keer mee. Bijgaand nog meer van hetzelfde als bewijs dat ik er echt bij was. Met hartelijke groet, tot snel, Frans.