A1 GP Zandvoort

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
roeree

Bericht door roeree » do dec 06 2007 9:14 pm

Helemaal met Sweder eens, ik vind die nieuwe kleurstellingen ook vele malen beter!

Groeten Raymond

koenkuipers

Bericht door koenkuipers » do dec 06 2007 11:33 pm

Arend-ho schreef:even de archieven in....speciaalvoor Koen

groeten : Arend

Afbeelding

Dank je wel Arend ;)
De nieuwe is ook wel heel gaaf, maar ik vond dat puur oranje zo lekker...
Als ik A1 kijk nu, dan moet ik continu zoeken naar team NL, met die oranje bak was dat gewoon in één oogopslag!
Hou wel van dat pure simpele...

Maar dat is smaak, en gelukkig verschilt dat bij iedereen :mrgreen: stel je eens voor dat iedereen hetzelfde mooi vond...
Dan zou iedereen nog veel langer op de D3 moeten wachten :roll:

roeree

Bericht door roeree » za dec 08 2007 4:02 pm

Ja dat klopt Koen, in de oude kleurstelling was hij zeker makkelijker te volgen op tv, ik moet zeggen dat ik er op de baan niet zo veel last van had, daar pikte ik hem er wel makkelijk uit met de nieuwe kleuren.

Groeten Raymond

koenkuipers

Bericht door koenkuipers » za dec 08 2007 4:13 pm

Kan ik me voorstellen...
Het ligt misschien ook wel aan het feit dat Team NL niet behoorde tot de "hoogtepunten" in de afgelopen wedstrijden...
Er waren elders op de baan gevechten om interessante posities, waardoor Nederland slecht een enkele keer echt gevolgd werd op tv...

Als je zelf op de tribune aanwezig bent, komt 'ie uiteraard eens per paar minuten wel voorbij, net als anderen...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”