Geheugenbeheer in Win10 is ook stukken beter, Photoshop CS6 loopt hier veel vlotter.
Wat je kan proberen is de usb los te koppelen, opnieuw opstarten en afsluiten.
usb weer aansluiten, met een beetje mazzel werkt het.
Of in configuratiescherm - systeem - hardware - apparaatbeheer de usb installatie ongedaan maken.
met het heropstarten van de pc, zouden usb poorten weer opnieuw geïnstalleerd moeten worden.
Hoe krijg ik Windows 10 zover dat hij mijn camera ziet?
- mozes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Hoe krijg ik Windows 10 zover dat hij mijn camera ziet?
* D5 * TC-20E III * 2x yn586 flitser + trigger * Sigma 24-105 F4 art * Nikkor 70-200mm f/2.8E FL * Nikkor 200-400 F4 G ED VR *
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Wat nog zou kunnen is dat de hardware dermate oud is dat deze door win 10 niet ondersteund wordt. (Eigen ervaring)
Dan is de enigste optie naar de fabrikant website gaan en daar de laatste driver voor het apperaat downloaden. Als ze win 10 niet hebben win 7 driver proberen en hopen op geen conflicten.
Dan is de enigste optie naar de fabrikant website gaan en daar de laatste driver voor het apperaat downloaden. Als ze win 10 niet hebben win 7 driver proberen en hopen op geen conflicten.
- Ron Stuveling
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Nikoniers, Ik heb net mijn D7200 aangesloten op een USB poort en Windows 10 ziet hem direct. Windows vraagt ook wat ik wil doen met het Medium D7200.
Ik had dit nog nooit gebruikt omdat ik altijd mijn geheugenkaarten uit het toestel haal.
Het is dus geen Windows 10 probleem lijkt mij..
.
Ik had dit nog nooit gebruikt omdat ik altijd mijn geheugenkaarten uit het toestel haal.
Het is dus geen Windows 10 probleem lijkt mij..
.
Groetjes Ron
Nikon Z 8 camera en diverse Z-lenzen, Godox V860III flitser en andere ondersteunende producten!
Nikon Z 8 camera en diverse Z-lenzen, Godox V860III flitser en andere ondersteunende producten!
Zo te zien is het probleem verholpen. Windows 10 heeft een update gehad, en daarna heb ik een USB-stick in een van de voorste USB-poorten gestoken, en nu werd die wel gezien.
D750 + veel glas