vergeet de verzendkosten niet en eventuele invoerkosten + BTW als je er net uitgepikt wordt door de douane.Marten schreef:B&H USD 5000 = ca € 3477Jan Pieter schreef:wanneer we de D3 prijs van fotoquelle.nl nemen (4250 euri) kun je aangeven wat het verschil is met de prijs in de VS?
link
I did it ... D3 en glaswerk!
Alleen betaal ik geen transportkosten, invoerrechten en ook geen BTW.Jan Pieter schreef:Marten,
doen we daar de btw bij zitten we op 4140 euro, import uit de USA levert dan niets op?
Jan Pieter
De camera en objectieven staan op naam van mijn werkgever en die neemt ze dus fluitend mee naar Europa eind Januari.
Ook staar ik me niet blind op de prijzen die de diverse interwinkels aanbieden - met name de leveringsvoorwaarden spreken voor zichzelf.
"..... behoudt zich het recht voor om, na totstandkoming van de overeenkomst, een prijswijziging door te voeren. De klant ontvangt hiervan een kennisgeving en heeft het recht de overeenkomst alsnog te ontbinden"."
Ik geloof niet in sprookjes en ik weet exact wat ik ga betalen.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hou er nog wel rekening mee dat de scherpte van de D3 niet zo ragscherp is als die van de D2x. Ik weet niet wat je referentiekader is maar er moet flink verscherpt worden. 

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
a90 schreef:Hou er nog wel rekening mee dat de scherpte van de D3 niet zo ragscherp is als die van de D2x. Ik weet niet wat je referentiekader is maar er moet flink verscherpt worden.

Betekent dat je een hoop tijd over moet hebben voor nabewerken

Geldt dit ook voor de d300?
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Dit is nieuw voor mij. Nog nergens gelezen in testen. Als het klopt dan is de D3 geen verbetering voor mijn werk. Ik heb geen tijd om alle foto's te gaan nabewerken.a90 schreef:Hou er nog wel rekening mee dat de scherpte van de D3 niet zo ragscherp is als die van de D2x. Ik weet niet wat je referentiekader is maar er moet flink verscherpt worden.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Mwahh, daar koop je toch geen D3 voor?Marten schreef:Dan zet je de verscherping op de camera toch aan?
De verscherping op je camera aanzetten om zodoende scherpe foto's te kunnen maken lijkt me meer iets voor goedkopere compactcamera's, maar niet voor een peperdure DSLR als een D3.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
- Forumlid
Eens, maar als je niet wilt nabewerken?Riemke schreef: Mwahh, daar koop je toch geen D3 voor?
De verscherping op je camera aanzetten om zodoende scherpe foto's te kunnen maken lijkt me meer iets voor goedkopere compactcamera's, maar niet voor een peperdure DSLR als een D3.
Ik zou het - indien nodig- ook altijd achteraf doen.