Gij zijt het, die al de grenzen der aarde hebt bepaald;
zomer en winter, Gij hebt ze geformeerd.
Psalm 74: 17.
Hoi Gerrit, gaat het naast de tekst ook om de foto? Van de tekst heb ik geen kaas gegeten, de foto vind ik op zich wel mooi, maar niet fraai bewerkt. De wolken zijn erg zwaar (te zwaar) doorgedrukt, de voorgrond vind ik wat bleek geworden. Ik zou hier meer kleurverzadiging willen zien, bij de horizon juist wat minder om zo meer diepte in de foto te krijgen.GdP schreef:Wie op den wind acht geeft, die zal niet zaaien, en wie op de wolken ziet, die zal niet maaien. Prediker 11: 4
Frederix die tekst wil eigenlijk zeggen dat je het nooit van de sombere kant moet zien.Frederix schreef:Hoi Gerrit, gaat het naast de tekst ook om de foto? Van de tekst heb ik geen kaas gegeten, de foto vind ik op zich wel mooi, maar niet fraai bewerkt. De wolken zijn erg zwaar (te zwaar) doorgedrukt, de voorgrond vind ik wat bleek geworden. Ik zou hier meer kleurverzadiging willen zien, bij de horizon juist wat minder om zo meer diepte in de foto te krijgen.GdP schreef:Wie op den wind acht geeft, die zal niet zaaien, en wie op de wolken ziet, die zal niet maaien. Prediker 11: 4