Foto's in Thailand

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » ma jan 07 2008 1:58 pm

Mijn idee;

a) alleen een body meenemen en de eerste dag in Thailand een 18-200 scoren + de camera voortaan met riem om de nek dragen

of

b) een knappe compact kopen en relaxed vakantie vieren :wink:

Veel plezier alvast!

marx

Bericht door marx » ma jan 07 2008 2:14 pm

Dank jullie wel voor de reacties.

Ik wil inderdaad niet alles meenemen, want ik sjouw me er een breuk aan, dus ik wil eigenlijk alleen een d200 en een 18-70 meenemen en dan maar zien hoever ik ermee kom.

Als ik het zo lees heeft de 18-200 ook wat problemen met zoom creep, dus die zou ik denk ik al niet nemen.

Maar met de 18-70 moet ik het wel redden, en anders wordt het maar ouderwets voetenwerk, ik heb even nagzocht en meer dan 70 procent van de foto's zit ik in het 18-40 mm bereik.

Je handbagage mag maar 10 kg wegen en ik moet ook een laptop meenemen :)

Komt je national geographic rugzak prima van pas patrick ;)
Die gaat mee als handbagage erin, met een 12" laptop erin.

schouwman

Bericht door schouwman » ma jan 07 2008 4:34 pm

Dag Marx,
Je hebt aan de 18-70 genoeg. Lokaal een nikon 18-200 kopen ,dat zal niet meevallen.
Informatie over Thailand,tja even naar Google.

Veel foto plezier,

Jan

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma jan 07 2008 4:45 pm

marx schreef:Maar met de 18-70 moet ik het wel redden, en anders wordt het maar ouderwets voetenwerk, ik heb even nagzocht en meer dan 70 procent van de foto's zit ik in het 18-40 mm bereik.
Ik zou persoonlijk niet zonder telezoom weggaan, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Bovendien is de 70-300VR niet echt groot of zwaar te noemen. 8)
marx schreef:Komt je national geographic rugzak prima van pas patrick ;)
Die gaat mee als handbagage erin, met een 12" laptop erin.
Prima ding inderdaad, temeer omdat het niet zo duidelijk een fototas is. Ik loop trouwens lekker rond met jouw Lowepro. Prima low(er)-budget tas met veel ruimte. Gisteren zelfs voor het eerst met een monopod eronder. Werkt prima!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”