Ik vraag het maar even, met een 1.7 converter krijg je een ???? MM lens
Gr Corné Goud
AF op AF-C is goed. Ik gebruikte een 70-200+1.7TC. AF was snel maar bij een burst houdt de AF het gewoon niet bij...Corné Goud schreef:Welke lens zat er op je D200? Was de Auto Focus snel ??
En kan ik de Auto Focus beter Op AF-S zetten ?
Gr Corné Goud
1.4 is het beste gevolgd door de 1.7. De 2x laten liggen...KvP schreef:Daar zit ik nog aan te denken, de 1.7 TCLeeuwarden schreef:Ja. En de 80-200 is geen optie tenzij je een AFS versie vindt. En die kost gebruikt €1000,- en dan nog de 1.7 TC voor €350,-.![]()
Schijnt heel goed te zijn
Wordt de hoeveelheid ruis in digitale camera's niet vreselijk overtrokken? IK kwam pas nog wat foto's tegen die ik een paar jaar terug op een Fuji ISO1600 film had gemaakt, en de ruis daarin is stukken hoger dan van mijn 4 jaar oude D70.chip54 schreef:En ik vind de ruis van de D200 best meevallen! En blijkbaar met mij nog zeer velen! OK, de D300 heeft een veel lagere ruis, maar is ook weer een stuk nieuwer!
Groet, Cees
Het is je nog niet duidelijk dus, bij de Bigma is de focusmotor in de body NIET van belang, die zit namelijk in het objectief en de body is daar geen belemmering.Corné Goud schreef:De Af daarvan zal wel veel beter zijn dan de van de D80 en D200
En dát is een waarheid als een koe.Remco Jan schreef:Wordt de hoeveelheid ruis in digitale camera's niet vreselijk overtrokken? IK kwam pas nog wat foto's tegen die ik een paar jaar terug op een Fuji ISO1600 film had gemaakt, en de ruis daarin is stukken hoger dan van mijn 4 jaar oude D70.chip54 schreef:En ik vind de ruis van de D200 best meevallen! En blijkbaar met mij nog zeer velen! OK, de D300 heeft een veel lagere ruis, maar is ook weer een stuk nieuwer!
Groet, Cees
Het "ruisprobleem" wordt volgens mij vooral veroorzaakt omdat je met digitaal naar 100% inzoomt en dan vervolgens op 30 cm van je monitor een foto bekijkt.