Ik snap het helemaal maar je zou voorlopig in ieder geval voor nood met de 17-55mm voorruit kunnen en dan sparen voor een 24-70mm en dan eventueel de 17-55mm verkopen of misschien kan je die ook wel inruilen.andres schreef:d300 er bij houden is voor mij geen optie, normaal zou de d3 ook geen optie zijn maar denk dat ik nu een goede deal kan maken via via. Bedankt voor het maken van die foto kan er voorlopig wel even mee leven
Ja Luc, die staat in de woonkamer en de Duc van men vrouw staat in de keuken dit jaar.Skippy schreef:Nikongino; staat die motor nou echt in je woonkamer of heb je een spoedcursus Photoshop gevolgd?![]()
Doekje overheen leggen, ziet ze nem niet staanandres schreef:Dat zou ik ook wel willen mijn motor mag niet verder komen dan de garage van mijn vrouw en het liefst ziet ze hem daar ook niet staan
Oplossing; 1) doekje over je vrouw leggen of 2) je vrouw inruilen op een D3 :mrgreen:Nikon Gino schreef:Doekje overheen leggen, ziet ze nem niet staanandres schreef:Dat zou ik ook wel willen mijn motor mag niet verder komen dan de garage van mijn vrouw en het liefst ziet ze hem daar ook niet staan![]()
![]()
Ik rijd al 27 jaar motor waarvan de laatste 5 jaar niet meer in de winter.Pancaran's schreef:Hmmm een motorfiets is om op te rijden, niet om in de woonkamer te zetten. Hebben jullie er nog een paar pekelfietsen bij?
Irwan
Dat mag ik dan weer niet van men vrouw