Zand, zand en nog eens zand...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » do mar 13 2008 10:43 am

Heel mooi!

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » vr mar 14 2008 12:14 am

Prima plaat, zeker als je kunt zeggen dat je er was en dat je dit live hebt meegemaakt, lijkt me echt wel kicken.... niks meer aan doen dus!
Heb je overigens die foto daarvandaan op het forum gezet, ziet er niet uit alsof ze daar internet hebben.
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

renecita

Bericht door renecita » za mar 15 2008 11:40 am

Snadaa schreef: ... Heb je overigens die foto daarvandaan op het forum gezet, ziet er niet uit alsof ze daar internet hebben.
Daar verkijk je je op Snadaa :wink: . In Chili was breedband internet eerder beschikbaar dan bij ons. Helaas heeft een groot deel van de bevolking niet de middelen om dit ook echt in huis te hebben. Het grote voordeel daarvan (voor de bezoeker van het land) is dat er in elk dorpje volop internetcafes zijn, waar de plaatstelijke bevolking internet (net als bij ons msn, mailen, games, video's kijken, online zaken regelen enz.). Het ziet er van buiten vaak niet uit, maar van binnen goede verbindingen, beeldschermen helaas soms wat minder, en het kost een habbekrats, rond 50 eurocent per uur... Op plaatsen waar wat meer toeristen komen tevens volop gelegenheid foto's op cd of dvd te branden. Had ik niet nodig, want ik had mijn 80 Gb imagetank bij me... :D

Renecita

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » za mar 15 2008 8:34 pm

Ja daar kijk ik inderdaad van op.... lijkt een beetje op die reclame met die hutjes van riet die van binnen super modern zijn.... Afijn mooie platen, blijf ons rustig lastig vallen vanuit dit bijzondere land.
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”