Opdracht Fotocursus Architectuur (inclusief 'raadsel')

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
mikemix

Bericht door mikemix » wo apr 02 2008 9:08 am

wouterboon schreef:Ik neem aan dat je bedoelt op foto 1 na. Bedoel je verder dat de kubuswoningen hoger in de foto hadden gemoeten? Als dat zo is, wil ik dat nog wel eens proberen als ik in de buurt ben.
Sorry voor de verwarring van foto 1, ik heb deze aangepast.
Op jouw antwoord terugkomend, zeker, ben heel benieuwd, weet zeker dat de foto echt beter is.

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo apr 02 2008 9:56 am

Ik zeg heel eerlijk dat ik alleen in Rotterdam kom om te winkelen ( :oops: ). Het is alweer lang geleden dat ik er geweest ben, op een bezoekje aan Blijdorp na.

Als ik nu deze foto's zie, begint het te kriebelen om daar eens een fotodag door te brengen. Samen met Nikon-Gino al een keer over gepraat. Overdag fotograferen, lekker wat eten en dan 's avonds de skyline.
Toch maar eens binnenkort in gaan plannen.

Ik vind het toffe foto's, smaakt naar meer!

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Tammo Schut

Bericht door Tammo Schut » wo apr 02 2008 10:39 am

Mooie foto's . Ik zou iets meer verzadigen. Maar ja ik hou van kleuren!
Het is me niet duidelijk of al geantwoord is op de vraag welke foto er niet thuis hoort. Ik denk nr. 5. 5 geeft geen details weer, maar de structuur van het hele gebouw.

Tammo

wouterboon

Bericht door wouterboon » wo apr 02 2008 1:03 pm

@Mikemix: ik zal binnenkort eens een nieuwe foto maken en plaatsen (ff tijd vrijmaken). Dank voor je tip!

@ Jolanda: Rotterdam heeft zoveel meer!!! architectonisch zeker. Is altijd weer leuk om nieuwe dingen in dezelfde stad te ontdekken.

@ tammo: je hebt het helaas mis, maar ik heb het antwoord al gegeven: foto 3. dit is een pand uit Amsterdam, de rest is Rotterdam. Qua verzadiging: ik zal eens kijken. zoals ik al zei, is bewerking nog helemaal niet mijn ding, moet ik nu leren/oefenen.

Aina

Bericht door Aina » do apr 03 2008 5:46 am

Foto 3 en 5, mooi lijnenspel. Misschien had ik bij foto 3 de kraan (in spiegeling glas) weggeshopped.

Groetjes, Aina

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”