Interieur foto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Christiaan
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Christiaan » vr apr 04 2008 11:39 am

Ik vind 1 en 4 bruikbaar als interieur fotografie. Ik zou 1 wat lichter maken (nu gebreurt, prima), goed standpunt, geeft een ruim idee door de doorkijk naar buiten. uitsnede goed, alle stopcontacten etc heel gelaten. Het koffiezet appraat had iets naar links gekund. Over de tafel, de krant had weg gemogen en de witte vaas en de bol van plaats gewisseld. Foto 4 geeft een wat benauwdere indruk. Mischien een 10mm lens nodig of verder naar achterenproberen te staan. Nu is de stoel en de haard niet compleet

wil
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door wil » vr apr 04 2008 12:13 pm

Wat mij opvalt, ook bij mijn eigen foto's gemaakt met de Tokina 12-24, dat het zo vlak is, kleurloos. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Buiten foto's prachtig, maar als ik een interieur moet fotograferen ziet er net zo uit als de hier geplaatste foto's.

Noël

Bericht door Noël » vr apr 04 2008 12:22 pm

wil schreef:Wat mij opvalt, ook bij mijn eigen foto's gemaakt met de Tokina 12-24, dat het zo vlak is, kleurloos. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Buiten foto's prachtig, maar als ik een interieur moet fotograferen ziet er net zo uit als de hier geplaatste foto's.
De kleuren komen toch zeer goed overeen met de kleuren in het interieur. Ik moet wel zeggen er zijn geen uitgesproken kleuren in dit interieur toegepast.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”