Eindelijk een feit!

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
NielsThijssen

Bericht door NielsThijssen » do mei 08 2008 11:29 pm

Gefeli Werner,
de bewuste combi daar is bij mij het fotografie-virus mee begonnen en aangewakkerd!
de kitlens is inmiddels vervangen, maar nog steeds veel schik met de D80. Zul jij dus ook nog lang en veel plezier van gaan hebben!! :)

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do mei 08 2008 11:55 pm

Wernertjuh schreef:Ik hoop snel over te kunnen gaan op hand-instellingen, maar daarvoor moet ik nog wat meer gaan stoeien en proberen, want al die iso/sluitertijd/diafragma gebeuren heb ik nog niet zo door :oops:

Ik vind de eerste resultaten best geslaagd...de eerste foto wat te donker, maar voor de rest erg geslaagd al zeg ik het zelf :D

Wat vinden jullie??
Nou, hij lijkt het te doen... ;-)

Staar je niet teveel blind op het perse "alles met de hand doen". Dat is echt niet zaligmakend! Onderwerpkeuze, compositie en zo zijn minstens zo belangrijk!
Laatst gewijzigd door Patrick op za mei 10 2008 2:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » vr mei 09 2008 10:45 am

Gefeliciteerd en veel plezier met je aanwinst!
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » vr mei 09 2008 5:47 pm

PatrickP schreef: Staar je niet teveel blind op het perse "alles met de hand doen". Dat is echt niet zaligmakend! Onderwerpkeuze, compositie en zo zijn minstens zo belangrijk!
Heel erg mee eens, al is het spelen met de DOF toch wel een hele mooie extra als je die onder de knie hebt. Als het fotograferen je een beetje interesseert zal dat onder de knie krijgen helemaal geen probleem zijn; gaat vanzelf! :)

junior fotograaf

Bericht door junior fotograaf » do mei 15 2008 8:58 pm

Dat zijn zeker voor 1ste fotos geen slechte resultaten,je bemerkt zelf ook al op dat foto 1 iets aan de donkere kant is,maar jah je kan niet gelijk alles hebben :)
trouwens dat slootje op foto 3lijk ik ergens van te kennen,slootje in zwijndrecht miss ?

Wernertjuh

Bericht door Wernertjuh » vr mei 16 2008 11:39 am

junior fotograaf schreef:Dat zijn zeker voor 1ste fotos geen slechte resultaten,je bemerkt zelf ook al op dat foto 1 iets aan de donkere kant is,maar jah je kan niet gelijk alles hebben :)
trouwens dat slootje op foto 3lijk ik ergens van te kennen,slootje in zwijndrecht miss ?
Dank je!
Je kan inderdaad niet alles gelijk hebben, al zou dat wel leuk zijn :)

Dat slootje ligt niet in Zwijndrecht, maar achter ons huis in Tilburg ;)

Gr,
Werner

junior fotograaf

Bericht door junior fotograaf » vr mei 16 2008 11:54 am

Wernertjuh schreef: Dank je!
Je kan inderdaad niet alles gelijk hebben, al zou dat wel leuk zijn :)

Dat slootje ligt niet in Zwijndrecht, maar achter ons huis in Tilburg ;)

Gr,
Werner
Jah ok aan 1 kant heb je wel gelijk,maar jah anderzijds moet je dan ook weer de lol en het gevoel van iets bereikt missen als je na wat puzzelen eindelijk een goede foto weet te maken van iets wat je graag wilt.
Althans zo ervaar ik het,1st je eigen ergeren aan het feit dat iets nieuws niet wil lukken om dan na wat rommelen het toch voormekaar te krijgen.Dat vind ik wel een kick :D
Voor wat het dat slootje betreft,had ik t dus gewoon mis. er zijn er dus meer van met zo'n look :?

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”