de bewuste combi daar is bij mij het fotografie-virus mee begonnen en aangewakkerd!
de kitlens is inmiddels vervangen, maar nog steeds veel schik met de D80. Zul jij dus ook nog lang en veel plezier van gaan hebben!!

Nou, hij lijkt het te doen...Wernertjuh schreef:Ik hoop snel over te kunnen gaan op hand-instellingen, maar daarvoor moet ik nog wat meer gaan stoeien en proberen, want al die iso/sluitertijd/diafragma gebeuren heb ik nog niet zo door![]()
Ik vind de eerste resultaten best geslaagd...de eerste foto wat te donker, maar voor de rest erg geslaagd al zeg ik het zelf![]()
Wat vinden jullie??
Heel erg mee eens, al is het spelen met de DOF toch wel een hele mooie extra als je die onder de knie hebt. Als het fotograferen je een beetje interesseert zal dat onder de knie krijgen helemaal geen probleem zijn; gaat vanzelf!PatrickP schreef: Staar je niet teveel blind op het perse "alles met de hand doen". Dat is echt niet zaligmakend! Onderwerpkeuze, compositie en zo zijn minstens zo belangrijk!
Dank je!junior fotograaf schreef:Dat zijn zeker voor 1ste fotos geen slechte resultaten,je bemerkt zelf ook al op dat foto 1 iets aan de donkere kant is,maar jah je kan niet gelijk alles hebben
trouwens dat slootje op foto 3lijk ik ergens van te kennen,slootje in zwijndrecht miss ?
Jah ok aan 1 kant heb je wel gelijk,maar jah anderzijds moet je dan ook weer de lol en het gevoel van iets bereikt missen als je na wat puzzelen eindelijk een goede foto weet te maken van iets wat je graag wilt.Wernertjuh schreef: Dank je!
Je kan inderdaad niet alles gelijk hebben, al zou dat wel leuk zijn
Dat slootje ligt niet in Zwijndrecht, maar achter ons huis in Tilburg
Gr,
Werner