Sigma 17 - 70 omruilen voor Tamron 17 - 50 of niet?

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Toyotacorolla

Bericht door Toyotacorolla » zo mei 11 2008 3:19 pm

OK, wat het eindtresultaat wordt, laat ik jullie wel weten, alleszins bedankt voor de snelle reactie. hier kan ik even verder mee op m'n zoektocht.

toyotacorolla
Laatst gewijzigd door Toyotacorolla op di mei 13 2008 6:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Wienand

Bericht door Wienand » zo mei 11 2008 8:18 pm

Hoi allen,

Hartelijke dank voor de reacties, en prettig dat er zo actief mee wordt gedacht!
Alleen door de verschillende reacties is het voor mij niet makkelijker geworden. Ik vind mijn huidige Sigma wel een erg fijne lens, al is dat ook een deel gewenning. Maar soms, dan zou heen beetje meer licht inderdaad wel prettig zijn. Maar of ik wel in staat ben de verschillen tussen Sigma en Tamron eruit te halen....

Wat Patrick zegt snijdt wel hout, en ik ben stiekem nu toch meer aan het kijken naar uitbreiding op het focale bereik dan naar een vervanger van de Sigma. Dan dacht ik aan die nieuwe Sigma 70-200 (om maar bij dat merk te blijven..), alleen is dat een discussie die op een andere plek gevoerd moet worden.

Kortom, met deze hitte valt het nog niet mee om te beslissen. Misschien dat ik die Tamron eens moet proberen ergens ...

Groeten,
Wienand

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”