Hey Erica ja mooi moment voor Maerlant, temeer daar dit voorlopig het laatste evenement van de NCN zal zijn waar hij bij aanwezig was. De stakker moet voor zijn nieuwe baan verhuizen naar het buitenland. Nou zo'n baas zou ik niet willen hebben, ook al mag je de hele dag met Nikon prospul spelen, bah, ook dat gaat vervelen. Maerlant nogmaals gefeliciteerd!
Hier nog ééntje van hem
Best wel groot van dichtbij hè?
Gerrit mooie bijdrage van jou, al moet ik zeggen dat ik wat warmte mis in de kleuren van 2a, 3, 5 en 9. Volgens mij moet dat beter kunnen. Wel een schitterende foto van de dochter van Cees, wiens naam ik tot mijn schande vergeten ben
René, tja wat zal ik zeggen, het wordt een beetje saai, jou alleen maar goede kritiek te geven. Dus bij deze het volgende:
In de 1e serie vind ik de plaat van de Arend aan de poten wat te licht, ook nummer 12 vertoont wat uitgebeten delen. Qua moment is die van de sneeuwuil en nummer 12 echt TOP! Prachtig om de snelheid in de plaat te zien, ondanks de snelle sluitertijd. Zo ook de andere platen gewoon jouw gemiddelde niveau; top dus.
Renecita, mooi hoor. Die donkere bosuil tegen de lichte achtergrond is nog behoorlijk gelukt. Misschien dat je met NX de achtergrond wat donkerder kan maken.
Riemke, heel fraai hoor.
Groet,
Irwan