Horen alleen hier eigenlijk niet thuis maar in "The Highlands", als je ze daar ziet lopen komen ze nog indrukwekkender over.
Groeten, Gino

Kan ik het onderwerp aanpassen? voor dit draadje.... ehm gedaan is idd beter!!jafje schreef:Ik vind t schitterende foto's, maar ik heb wel een beetje iets tegen t woord mokkels... Ontzettend denigrerend.
Maar een stel mooie dames is het zeker, ik kom ze ook nog wel eens tegen onderweg naar de Uithof
Vijf jaar achter elkaar op vakantie naar "The Highlands" geweest. Veel gezien, hooglanders alleen maar een paar in een wei.Nikon Gino schreef:Mooie beesten hoor.
Horen alleen hier eigenlijk niet thuis maar in "The Highlands", als je ze daar ziet lopen komen ze nog indrukwekkender over.
Groeten, Gino
Nou, ik heb ze daar wel "in het wild" gezien.McMelloW schreef:Leuke foto's Ruudje
Vijf jaar achter elkaar op vakantie naar "The Highlands" geweest. Veel gezien, hooglanders alleen maar een paar in een wei.Nikon Gino schreef:Mooie beesten hoor.
Groeten, Gino
In Nederland heb je veel meer kans om een hooglander in het 'wild' (natuurgebieden) tegen te komen dan in Schotland.![]()