mvg roy
Er komen 6 EC135`s , en 2 grotere AW139`s van agusta westland, die 2 grote zullen gaan vliegen voor de bijzondere eenheden, bijvoorbeeld het voormalig BBE, maar weet de nieuwe benaming voor het team niet. Arrestatie team van de Koninklijke Marechaussee en dergelijk. Hoogstwaarschijnlijk zullen de grote kisten geen opvallende striping krijgen zoals de EC`s.MennoA schreef:Ze worden hoogstwaarschijnlijk vervangen door de EC-135 (Eurocopter).
Alleen, van wat ik heb gehoord, bleek er meer apparatuur in te gaan dan toegestaan. Dus hebben de piloten een probleem met hun type rating.
De meeste foto's zijn op Rotterdam gemaakt zie ik, en dat platform kan je redelijk dichtbij benaderen. Dus met een simpele zoomlens krijg je dit soort foto'sDennis71 schreef:Mooie foto's zeg! Ik heb ook wel eens gedacht aan wat foto's te nemen daar en in de hangar, maar volgens mij is het niet toegestaan, dus je zal wel bij de crew horen
Ik ben niet werkzaam bij de politie, iig bijna:lol: maar idd vanaf het hek kan je mooie foto`s maken, als de piloot een klein beetje helpt is het altijd een groot feest, ze halen allerlei moves uit, erg leuk en waardeer ik enorm. Vandeweek een praatje met de piloot gemaakt en ging een minuut lang even laten zien wat de BO105 allemaal kan op het platformMennoA schreef:De meeste foto's zijn op Rotterdam gemaakt zie ik, en dat platform kan je redelijk dichtbij benaderen. Dus met een simpele zoomlens krijg je dit soort foto'sDennis71 schreef:Mooie foto's zeg! Ik heb ook wel eens gedacht aan wat foto's te nemen daar en in de hangar, maar volgens mij is het niet toegestaan, dus je zal wel bij de crew horen
In de hangaar staat hij vrijwel nooit, tenzij het echt een goede reden moet hebben. Regelmatig staat de PH-MAA (reserve traumaheli) in de hangaar. Ik mocht van een onderhoudsmonteur naar binnen die van ADAC was, maar eigenlijk is dit niet toegestaan om jij je dan bevind op luchtvaartterrein...Dennis71 schreef:Mooie foto's zeg! Ik heb ook wel eens gedacht aan wat foto's te nemen daar en in de hangar, maar volgens mij is het niet toegestaan, dus je zal wel bij de crew horen