iPAD topic

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Doerak
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: iPAD topic

Bericht door Doerak » zo mar 25 2012 6:54 pm

Onno schreef:Een tablet van €200 dat na een week teleurstellende gebruikerservaring in een bureaula verdwijnt is pas duur.
Ik deel deze ervaring, al was mijn leergeld maar een € 140 (een Archos 70b). Groot nadeel is dat je van iTunes afhankelijk bent... zo een beetje het meest onvriendelijke programma van Apple ...

wblink
Forumlid
Forumlid

Re: IPAD topic

Bericht door wblink » zo jun 17 2012 2:56 pm

Karamanli schreef:Ik neem vaak ook naar me werk met nachtdiensten, via mijn iphone kan ik op internet gaat prima.
Ik ben apple fan nu ook nikon :D
's Nachts (op 't werk) is het voor mij WordFeud. Onvoorstelbaar hoeveel mensen dat doen in de kleine uurtjes.
Willem.

gvdnberg
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » wo jun 20 2012 2:58 pm

En nu heb ik een probleempje:
Via iTunes heb ik een aantal foto's overgezet op mijn iPad2. Maar eigenlijk teveel, zodat de iPad nu vol loopt. Ik wil er selectief foto's afhalen, maar dat lukt slechts gedeeltelijk, namelijk alleen met de foto's uit de fotostream. I kheb nu een aantal lege mappen op mijn iPad staan die ik niet weg kan krijgen, deze mappen hebben allemaal de naam 1XXIMPRT. Heeft iemand een idee hoe deze mappen te verwijderen zijn?
Synchroniseren met iTunes helpt niet (meer), want ik heb al mijn foto's na de laatste synchronisatie op een externe harde schijf gezet, dus er zijn nu andere directories voor deze foto's.
Ik hoop dat iemand mij de Grote Tip geeft waarmee ik de foto'sselectief van mijn iPad kan verwijderen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Laatst gewijzigd door gvdnberg op wo jun 20 2012 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door gongon » wo jun 20 2012 3:21 pm

Waar heb je de lege mappen staan? Als ze gewoon bij albums staan kan je toch op wijzig klikken en hem zo verwijderen?
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

gvdnberg
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » wo jun 20 2012 3:25 pm

Ze staan bij gebeurtenissen. En daar kun je ze niet weggooien en ook niet selectief foto's weggooien.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo jun 20 2012 3:35 pm

gvdnberg schreef:En nu heb ik een probleempje:
Via iTunes heb ik een aantal foto's overgezet op mijn iPad2. Maar eigenlijk teveel, zodat de iPad nu vol loopt. Ik wil er selectief foto's afhalen, maar dat lukt slechts gedeeltelijk, namelijk alleen met de foto's uit de fotostream. I kheb nu een aantal lege mappen op mijn iPad staan die ik niet weg kan krijgen, deze mappen hebben allemaal de naam 1XXIMPRT. Heeft iemand een idee hoe deze mappen te verwijderen zijn?
Synchroniseren met iTunes helpt niet (meer), want ik heb al mijn foto's na de laatste synchronisatie op een externe harde schijf gezet, dus er zijn nu andere directories voor deze foto's.
Ik hoop dat iemand mij de Grote Tip geeft waarmee ik de foto'sselectief van mijn iPad kan verwijderen.
Staat het hier niet bij? http://support.apple.com/kb/HT4236?view ... cale=nl_NL

gvdnberg
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » wo jun 20 2012 3:53 pm

Ik dacht dat ik de in dit stuk aangegeven werkwijze geheel had gevolgd, maar zonder resultaat omdat ik wat op mijn Macbook Pro aan het schuiven geweest ben. Ik heb mijn foto's inmiddels op een externe hardeschijf staan.
Ik zal het vanavond nogmaals proberen, want ook ik kan fouten maken.
Bedankt zover Luc, ik had het zelf zonder deze handleiding gedaan.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,

Caspar
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Caspar » za nov 24 2012 8:22 pm

Heb op 'Black Friday' een iPad 4 Retina 64GB besteld. Met cover en Lightning naar SD.

Heb het draadje doorgelezen, maar kan eigenlijk niet echt iets vinden waarmee je de camera met je iPad kan bedienen. Heeft iemand zoiets?
Een hele hoop spullen die ik moet sjouwen...... Daarom hebben we nu een trolley!!
Caspar Wingelaar Fotografie

a90
Forumlid
Forumlid

Bericht door a90 » za nov 24 2012 8:58 pm

iPad 4 ? is dat zo'n kleintje ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Marten
Forumlid
Forumlid

Bericht door Marten » za nov 24 2012 9:20 pm

gvdnberg schreef:En nu heb ik een probleempje:
Vreselijk.
Waarom niet gewoon een optie "bestandsbeheer", zodat de eigenaar zelf de baas is in plaats van een multinational die bepaalt wat goed voor je is?
ITunes? Synchroniseren? brrrr....

Skippy
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Skippy » za nov 24 2012 11:48 pm

Caspar schreef:Heb op 'Black Friday' een iPad 4 Retina 64GB besteld. Met cover en Lightning naar SD.

Heb het draadje doorgelezen, maar kan eigenlijk niet echt iets vinden waarmee je de camera met je iPad kan bedienen. Heeft iemand zoiets?
Zoiets? http://www.ononesoftware.com/products/d ... ra-remote/

gvdnberg
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » zo nov 25 2012 12:02 am

Het is bekend Marten dat jij niets hebt met Apple. Hoef je niet steeds te melden... :wink2:
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,

Marten
Forumlid
Forumlid

Bericht door Marten » zo nov 25 2012 9:01 am

Het overkomt mij ook wel eens, Gert, dat ik hier dingen lees die mij bekend voorkomen. :wink2:

Grojan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Grojan » zo nov 25 2012 11:34 am

a90 schreef:iPad 4 ? is dat zo'n kleintje ?
Toen de mini uit kwam is de normale ipad ook vernieuwd, de vernieuwing zit aan de binnenkant, Apple zegt dat ie twee keer zo snel is geworden.

Apple is gestopt met nummeren dus de ipad heet gewoon ipad, als je een koopt moet je dus goed opletten dat je de laatste uitvoering hebt. Net als met de Mac book pro zeg maar.

Groeten Jan

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo nov 25 2012 1:25 pm

Klopt wat betreft de snelheid. Althans, ze zijn van een A5X naar een A6X processor gegaan.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”