Ik woon er bijna letterlijk tegenaan (en ga er dus bijna nooit fotograferen, want musea bezoeken in je eigen stad doen de meeste mensen ook zelden). :S Vreemde gewoonte eigenlijk.
Anyway, het is daar vrij makkelijk. Aan het ene eind van landingsbaan heb je een spottersplaats. Richting het vliegveld staat er een hek, dat is lastig. De andere kant op heb je vrij zicht. Als ze dus de landing inzetten aan de kant van de spottersplaats kun je hele mooie 'approach' foto's maken, recht van voren. Het kan daar wel druk zijn. Als ze van de andere kant van de landingsbaan kun je ook komen, gewoon rondom het vliegveld rijden.
Aan de andere kant zijn de mogelijkheden wat beperkter. Her en der is een inrit naar een boerenveld waar je op kunt gaan staan, maar je mag geloof ik niet in de berm parkeren. (Is ook niet verstandig want die is soms boterzacht).
Verder even de aankomst- en vertrektijden via internet in de gaten houden. Het is er meestal redelijk druk, maar er kunnen ook rustig gaten vallen tot een uur lang.
Misschien kom ik morgen ook nog wel even aanwaaien op de fiets, als het weer goed is tenminste.