mikemix schreef:Eeuw schreef:Ik ga morgen de LX3 én de G10 kopen, dan vergelijk ik ze zelf wel. Als de D-Lux4 op voorraad is, doe ik die er ook maar bij.
Welke niet bevalt breng ik weer terug.
Heb je ook al rekening gehouden dat je na morgen met 3 camera's opgescheept kan zitten, leg dat maar eens uit aan het vrouwtje .
Eén of ander vaag forum uit Pays-Bas, dat wordt afwassen de hele week

Hoe zal ik het zeggen... zo is mijn vrouwtje niet! Het is eerder zo dat ik er de rem op moet zetten, als het aan haar ligt gaat ze zelf wel afwassen zodat ik spulletjes kan kopen.
De kleurenopname die je hebt geplaatst vind ik overigens vrij goed. Geen idee wat je er aan gemanipuleerd hebt, maar je bent er tevreden mee? In de schaal van 1 tot 10.. waar zitten we dan?
Ik wil hem gaan gebruiken om mee te nemen op momenten dat ik mijn dslr sowieso thuislaat. Verder eens zien en welke gevallen hij een D200 gaat vervangen. Ik heb het vermoeden dat de kwaliteit erg tegen zal vallen, maar als ik eventjes vergeet dat het geen Nikon DSLR is moet ik er aan kunnen wennen denk ik. Op dit moment gebruik ik af en toe een FZ7 en dat vindt ik echt niet goed genoeg ondanks het Leica objectief. Scherpstellen gaat traag, opstarten trouwens ook. Ik hoop toch echt dat de LX3 daar héél véél beter in is. Over de D-Lux 4 las ik in ieder geval dat ie heel erg snel focust, zelfs bij weinig licht. De G10 heb ik laten vallen (althans de keuze erop) omdat die te slecht presteert bij weinig licht en eerlijk ook een beetje vanwege het merk. Dat kan ik me niet permitteren
Enfin, ik houd mijn hart vast..
en zeg nou niet:
My guess is the only IQ he is concerned about is his own.