Dat is vreemd, als ik lightroom via de website bestel krijg ik gewoon netjes mijn 10% korting.Daniel123 schreef:Het werkt toch niet helemaal zoals het moet werken volgens mij met die Nikon Club korting.CaptainHook schreef:Idd, KE is de enige (volgens de voorwaarden) die op software 10% korting geeft.Steven schreef:Ja das behoorlijk vreemd idd. Maar word lid van de NCN en krijg korting bij de KEdas nog eens een goede deal!
cameranu en camera.nl niet...
Want volgens Kamera Express (vandaag) is deze Nikon Club korting 2 maanden geleden afgelopen.![]()
En krijg je dus bij Kamera Express helemaal geen korting meer met je Nikon Club pasEn al zeker niet op software.
![]()
Dus deze 'goede' deal is toch helaas niet helemaal wat we denken.![]()
![]()
Lightroom 4 is uit
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Lightroom 4 is uit
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Vreemd (of ik heb gewoon mazzel gehad) ik heb 9 dagen geleden Lightroom 4 gekocht in de winkel (KE Capelle) en heb op vertoning van mijn clubpas gewoon korting gekregen.Want volgens Kamera Express (vandaag) is deze Nikon Club korting 2 maanden geleden afgelopen.![]()
Je heb altijd weer mensen die geluk hebben. Ik heb vandaag dus niet het geluk gehad bij KE in Capelle.
Nu verbaast mij dat niet maar dat is een ander verhaal.
Maar hoe je het went of keert, het blijft dus een beetje onduidelijke hoe het precies zit met de Clubkorting.
En voor mij dus weer een kruisje erbij om in het vervolg niet meer naar KE Capelle te gaan.
Maar hoe je het went of keert, het blijft dus een beetje onduidelijke hoe het precies zit met de Clubkorting.
En voor mij dus weer een kruisje erbij om in het vervolg niet meer naar KE Capelle te gaan.
Vorige week nog een lichtmeter gekocht, gewoon de korting gehad. Wellicht een seizoenswerker gehad Daan? Waag er maar een telefoontje aanDaniel123 schreef:Je heb altijd weer mensen die geluk hebben. Ik heb vandaag dus niet het geluk gehad bij KE in Capelle.

- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Wat is er dan onduidelijk aan, volgens mij is gewoon heel simpel. Bij de meeste grote bekende namen krijg je op vertoon van je clubkaart 10% korting m.u.v. bepaalde artikelgroepen en bij camera express krijg je ook in de webshop 10%. Simpel en duidelijk toch ????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Denk ook niet dat Daniel het niet snapt. Hij kreeg gewoon de korting niet. Vandaar dat ik denk dat het een part timer was of zo. Niet elke medewerker is op de hoogte. Dit had ikzelf ook al eens opgemerkt toen ik er wat ging kopen. Onderstaand overigens alle artikelen war korting op verleend word.André schreef:Wat is er dan onduidelijk aan, volgens mij is gewoon heel simpel. Bij de meeste grote bekende namen krijg je op vertoon van je clubkaart 10% korting m.u.v. bepaalde artikelgroepen en bij camera express krijg je ook in de webshop 10%. Simpel en duidelijk toch ????
Korting KE
Accessoires & Toebehoren:
Batterijen, grips & laders, Video objectief & lens adapters, Boeken & software, Draagriemen, Statieven & toebehoren, Display bescherming, Objectief & lens adapters, Zoeker toebehoren, Color management, Kleding & outdoor, GPS modules, Zonnekappen, Flitser accessoires, Aansluitkabels, Lensbaby, Objectief & lens covers, Films, dia's & tapes, Overige accessoires, Matglazen, Afstandsbedieningen, Tassen & koffers, Onderhoud & cleaning, Filters, Geheugen & opslag, Onderwaterbehuizingen, Statiefgondels, Microfoons & audio
Studio & Licht:
Lampstatieven, booms & accessoires, Studioflitsers & accessoires, Reflectoren, Flits paraplu's, Softboxen & adapters, Complete set flits licht, Opname tafels & boxen, Draagtassen & koffers, Kleurbalans & grijs kaarten, Complete set continue licht, Diverse studio accessoires, Videolampen, Aansluitkabels, Flitser accessoires, Strobist, Effect machines, Reflectieschermen, Instellampen & flitsbuizen, Achtergrond systemen, Lichtmeters, Infrarood & radio triggers, Continue licht & accessoires, Papierrollen & doeken
Verrekijkers & Telescopen:
Astrokijker, Oculairs, Onderhoud & cleaning, Afstandsmeters, Adapters, Statieven & toebehoren, Verrekijkers, Telescopen, Kleding & outdoor, Tassen & bescherming, Digiscoping, Nachtkijkers
Computer & Media:
Digitale fotolijsten, Color management, Inkt cartridges, Opslag & backup, Boeken & software, Papier, Voice & audio recorders
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Er gaat nog steeds elke ca. 2 weken een lijst naar Kamera Express. Die deal is absoluut niet afgelopen! 

Ten eerste heb ik netjes gevraagd of ik korting kreeg en zelfs mijn lidmaatschapspasje laten zien.
En hij zei toen duidelijk, nee, dat is 2 maanden geleden al afgelopen.
En ten tweede kwam hij niet echt over als een weekend/vakantie medewerker want hij wist zelfs dat de zaak 1 jaar geleden verbouwd was.
Een lange vakantie medewerker
kan het ook nog zijn. Hij was tijdens het helpen trouwens ook nog de werkzaamheden aan het bepalen.
Althans daar leek het op. Plus dat zelfs een andere medewerker er zich ook mee bemoeide dat de versie waar wel korting op gegeven was niet
compleet waren maar van een beurs kwamen en tot 2 maanden na die beurs verkocht konden worden.
Het vervelende is dat als je in zo'n zaak staat en ze zeggen zoiets je het ook niet kan controleren want wie heeft LR4 zo snel gekocht en kan diegene
makkelijk zien of er een module niet in zit?
Ik vond het maar weer erg vaag. Denk dat ik volgende keer maar is een camera mee neem en het film. Ik trek schijnbaar dit soort dingen altijd aan.
En hij zei toen duidelijk, nee, dat is 2 maanden geleden al afgelopen.
En ten tweede kwam hij niet echt over als een weekend/vakantie medewerker want hij wist zelfs dat de zaak 1 jaar geleden verbouwd was.
Een lange vakantie medewerker

Althans daar leek het op. Plus dat zelfs een andere medewerker er zich ook mee bemoeide dat de versie waar wel korting op gegeven was niet
compleet waren maar van een beurs kwamen en tot 2 maanden na die beurs verkocht konden worden.
Het vervelende is dat als je in zo'n zaak staat en ze zeggen zoiets je het ook niet kan controleren want wie heeft LR4 zo snel gekocht en kan diegene
makkelijk zien of er een module niet in zit?
Ik vond het maar weer erg vaag. Denk dat ik volgende keer maar is een camera mee neem en het film. Ik trek schijnbaar dit soort dingen altijd aan.
Hallo
Ik weet wel dat er twee versies van LR4 in de winkel hebben gelegen.
Dit is ook het geval bij Cameranu.
Er was een promo versie van €99,00 en een gewone versie €129,99
Op die promo versie kreeg ik ook geen korting tijdens de Zoom Campus. Reden van dit zou zijn dat het al een aanbieding was. Dat vond ik al vreemd toen.
Deze is inmiddels uit verkocht bij KE (promo versie)
Maar op de €129,99 zou gewoon korting moeten komen.
Wat ik wel iedere keer vreemd vind dat ik een vermoede krijg, dat ze zelf bepalen hoeveel korting. 5% of 10%
Bij Cameranu kijken ze op een lijst, maar bij KE niet.
Voor mij blijft het een duistere zaak
Maar goed LR4.02 is wel uit
Kroontje
Ik weet wel dat er twee versies van LR4 in de winkel hebben gelegen.
Dit is ook het geval bij Cameranu.
Er was een promo versie van €99,00 en een gewone versie €129,99
Op die promo versie kreeg ik ook geen korting tijdens de Zoom Campus. Reden van dit zou zijn dat het al een aanbieding was. Dat vond ik al vreemd toen.
Deze is inmiddels uit verkocht bij KE (promo versie)
Maar op de €129,99 zou gewoon korting moeten komen.
Wat ik wel iedere keer vreemd vind dat ik een vermoede krijg, dat ze zelf bepalen hoeveel korting. 5% of 10%
Bij Cameranu kijken ze op een lijst, maar bij KE niet.
Voor mij blijft het een duistere zaak

Kroontje
Ik heb de gewone LR4 versie van €129,99 gekocht en een simpele grijskaart. Op beide heb ik geen korting gehad.
Maar of het nu weekend medewerkers zijn of niet ik heb duidelijk gevraagd hoe het met de korting zat.
Ze kwamen toen met een vaag antwoord over dat de korting 2 maanden niet meer gegeven werd en ik had helaas geen bewijs op dat moment om het tegendeel te beweren.
Een goede weekend medewerker had het even voor de zekerheid nagevraagd want zo druk was het op dat moment niet.
Met het gevolg dat ik dus geen korting gekregen hebt. Je moet maar denken, op het moment van de winkel uitlopen
hadden ze een klant met twijfels en nu hebben ze voor de toekomst een klant minder. Zo simpel is dat.
Ze maken mij het ook gewoon een stuk makkelijker bij het vervullen van mijn wensenlijstje. Bij KE in Capelle hoef ik niet meer te kijken.
En als ik naar mijn wensenlijstje kijk dan zie ik toch duidelijk nog een paar dingen staan die ik daar had kunnen kopen waar zelfs geen korting op zit.
Dus laten ze bij KE maar blij zijn met die paar extra euro winst.
Maar of het nu weekend medewerkers zijn of niet ik heb duidelijk gevraagd hoe het met de korting zat.
Ze kwamen toen met een vaag antwoord over dat de korting 2 maanden niet meer gegeven werd en ik had helaas geen bewijs op dat moment om het tegendeel te beweren.
Een goede weekend medewerker had het even voor de zekerheid nagevraagd want zo druk was het op dat moment niet.
Met het gevolg dat ik dus geen korting gekregen hebt. Je moet maar denken, op het moment van de winkel uitlopen
hadden ze een klant met twijfels en nu hebben ze voor de toekomst een klant minder. Zo simpel is dat.
Ze maken mij het ook gewoon een stuk makkelijker bij het vervullen van mijn wensenlijstje. Bij KE in Capelle hoef ik niet meer te kijken.
En als ik naar mijn wensenlijstje kijk dan zie ik toch duidelijk nog een paar dingen staan die ik daar had kunnen kopen waar zelfs geen korting op zit.

Dus laten ze bij KE maar blij zijn met die paar extra euro winst.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mot je nog ff checken ik ben al bij Lightroom 4.2Kroontje schreef:
Kroontje