oalammers schreef: 1:
Saudia cargo - TC-ACJ - Boeing 747 - 10-08-2014
Dat was mij ook al opgevallen. Grappig...reneo57 schreef:Hoe kan je het treffen dat een snelweg wegbewijzering bord net onder de (voor de kijkers) rechtervleugel hangt bij foto 1
Hey, bedankt voor de tips.ReneG schreef: Misschien kom ik morgen ook nog wel even aanwaaien op de fiets, als het weer goed is tenminste.
JaapV schreef:Ja, ok, maar ik bedoelde eigenlijk te vragen of je het gedeelte van de foto waarop dat bord staat op b.v. 100% kunt plaatsen. Het lijkt namelijk net of het bord vóór op de vleugel hangt.
Bij deze het ingezoomde exemplaar...JaapV schreef:Sorry, kennelijk ben ik nog steeds niet duidelijk geweest. Het gaat me zeker niet om een nieuwe foto, maar om de bestaande foto.
Ik hoopte dat een 100% crop, zeg maar een uitvergroting, van het gedeelte van die bestaande foto waarop in elk geval dat bord staat misschien wat meer duidelijkheid zou geven over het verschijnsel dat het net lijkt alsof dat verkeersbord op die foto vóór de vleugel hangt.
En zó belangrijk is het nou ook weer niet dat je er een expeditie van moest maken hoor!