Groet, Cees

Hallo Amadeus,Amadeus Gould schreef:Dag Gerrit, Nikonvrienden,
Picasso!...Now that's what I call a real painting!
Coming to speak on painting. Digital photography is much like painting with digits or numbers, that used to be very popular in the seventies...but never quite catched on.
Ik kon de verleiding niet weerstaan...dit citaat van een bekende Nikonverzamelaar hier op te schrijven.
Sprekend over windmolens....er is altijd hoop.
Foto copyright: ©EAD2006etc.
Amadeus Gould
Scherp?George Fennes schreef:Maar je kan zeggen wat je wil, de kleuren zijn mooi en hij is scherp.
Wat die aardappelen betreft: Het zijn toch wel biologisch geteelde aardappelen, anders hoef ik ze niet.
Groetjes George
Dat vraag ik mij af. Volgens mijn fotograaf waar ik mijn rolletjes laat ontwikkelen en afdrukken zal het nog zo,n 25/30 jaar duren. Dit gaat jou tijd wel mee, zegt ie. Ik ben vorige week 60 geworden, een hele gerusstelling. 40% van zijn klanten werkt nog met analoogRoelofw schreef:Er is altijd een categorie mensen die met analoog zal blijven werken.
Binnen enkele jaren zal bijna iedereen met digitaal werken. Hetzelfde is met video gebeurd. Films worden tegenwoordig nog steeds op 35 mm geschoten, maar vraag niet naar de prijs per seconde film ....
Over een aantal jaren zijn er nog enkelen die analoog foto's maken, waarbij het ontwikkelen steeds duurder zal gaan worden.
Groet, Roelof