Dit zijn mijn eerste probeersels, verlicht met enkel de SB900.
1

2

3

4

Paul komt hiermee de winter wel door.......... echt leuk om te doen!
Ben ik het helemaal mee eensPatrick schreef:Nummer 1 is echt heel fraai.
Ik dacht dat deze poppetjes makkelijk te doen waren, ze lopen in ieder geval niet weglangejaap schreef:Piet neukum, ik vind je belichting top. Ik doe geregeld lego poppetjes en das best lastig, gezien je resultaat kan ik je complimenteren. Klasse en goed gedacht.
Morgen ga ik de struik bij ons uitpluizen, en dan hoop ik binnenkort een goed resultaat te laten zien.langejaap schreef: Mocht je nog wat groen in je tuin hebben, bv een groene struik die `s zomers bloeit, kijk heel aandachtig in de jongste topjes en zoek keuteltjes van 1mm. Daar zijn rupsjes en die zitten zowat nog in elke tuin. Ze hebben een mega schutskleur maar lang kijken geeft resultaat. Dan plukkie de top eruit en ga je binnen fotoos maken en geheid dat als je zo een rupsie weet te vinden dat je een avond lang ga proberen.
grLJ
over welke foto hebben we het?Patrick schreef:High-key is niet hetzelfde als overbelicht Paul...![]()
Die kleurstelling van de eerste foto snap ik niet. Het kader maakt het nog "erger". Brrr, rillingen over m'n lijf.
Dat denk ik ook. Jammer. Commentaar mag toch ook niet-positief zijn?pietje-nukem schreef:over welke foto hebben we het?Patrick schreef:High-key is niet hetzelfde als overbelicht Paul...![]()
Die kleurstelling van de eerste foto snap ik niet. Het kader maakt het nog "erger". Brrr, rillingen over m'n lijf.
edit: ik denk dat paul de foto verwijderd heeft
Leuke!prol schreef:FOTO[/img]
macro van bubbels in een glas water