Pracht gevoel

Heb de camera al flink gebruikt reeds 390 foto's in twee dagen tijd is niet verkeerd dacht ik zo!!
Gr. Hans
Ik moet nog een dertiende maand, een vakantiegelduitkering, een belastgteruggave en een vriendin lief aankijken..... zal nog zeker een paar maanden duren haha. Ik wilde wachten tot we naar de USA gaan half 2009, maar heb nu al besloten dat ik dat geduld niet heb lol.a90 schreef:Waarom heb je geen Extreme IV genomen als je een D3 wil kopen ? Of duurt die aankoop nog even (het is even sparen, dat geef ik toe)
Ik vind dat voldoende.Light schreef:Ik moet nog een dertiende maand, een vakantiegelduitkering, een belastgteruggave en een vriendin lief aankijken..... zal nog zeker een paar maanden duren haha. Ik wilde wachten tot we naar de USA gaan half 2009, maar heb nu al besloten dat ik dat geduld niet heb lol.a90 schreef:Waarom heb je geen Extreme IV genomen als je een D3 wil kopen ? Of duurt die aankoop nog even (het is even sparen, dat geef ik toe)
Heb de CF extreme 3 gekocht omdat 30mb/sec mij tevens genoeg leek voor de D3, of zie je dat anders?
Record of niet...bestel bij die toko maar geen spullen! Ze hebben er in een aantal zaken een handje van om voor spotprijzen camera's aan te bieden, maar vervolgens kom je er achter dat de prijs gebaseerd is op alleen de body, dus zonder batterij. En....wat gek....die is niet te betalen zo duur!!Light schreef:Via pricerunner.com (soort vergelijk.nl of kieskeurig.nl) kwam ik dit bedrijf tegen met een behoorlijk redelijke prijs, namelijk 4399 dollar.
http://www.enterprisephoto.com/item.asp?item=441127
Ik dacht dat het een record was, helaas een evenaring.... ik blijf zoeken
4399 dollar tegen de huidige dollarkoers is overigens 2802 euro. Het gaat de juiste kant op. Heb trouwens een nieuwe D200 al gevonden voor 573 euro in de USA. Heb nog geen jaar geleden 1400 euro betaald
link voor de prijs van de D200 is trouwens http://www.enterprisephoto.com/item.asp?item=474
Toch niet helemaal waar, zo lijkt het:Dennis71 schreef:Record of niet...bestel bij die toko maar geen spullen! Ze hebben er in een aantal zaken een handje van om voor spotprijzen camera's aan te bieden, maar vervolgens kom je er achter dat de prijs gebaseerd is op alleen de body, dus zonder batterij. En....wat gek....die is niet te betalen zo duur!!