forum kinderen ! [Verzamel]
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Blijf het jammer vinden dat je je logo zo IN de foto zet.. Maakt de foto stuk minder.Geofgraphic schreef:Mijn zoontje in de vulkaan op het eiland Nisyros (bij Kos).
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- a90
- Forumlid
Nu heb ik wel 3 kinden maar er is er maar eentje die wel eens op de foto wil. Hij gaat er dan ook echt voor zitten en ik kan zo een stuk of wat leuke foto's van hem maken.
Dit is mijn middelste van de 3 en zijn naam is Mika.

Dit is mijn middelste van de 3 en zijn naam is Mika.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- a90
- Forumlid
thx Mike Het is gewoon buitenlicht door de vitrage heen en de D3 op 800 iso, F2.0 en +0.7 bel corr. met de 85 1.4.
Gemaakt na de vignetting shots
Gemaakt na de vignetting shots

Mijn zoon Gideon (op deze foto 8 ) op de skatebaan in Almere. Hij kon er niets van maar hij zou en moest in die half-pipe.

Mijn dochter Yaëlle (op deze foto 6 jr) in Nemo Amsterdam waar ze een wel heel grote zeepbel aan het blazen is:

Mijn dochter Yaëlle (op deze foto 6 jr) in Nemo Amsterdam waar ze een wel heel grote zeepbel aan het blazen is:

Laatst gewijzigd door Veneboer op ma jan 21 2008 8:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- a90
- Forumlid
Leuke foto's, dat is wel een leuke locatie om wat actie foto's te schieten daar op die scatebaan. camera instellen met een klein diafragma zodat de kleurtjes een beetje doorlopen, daar zit een hoop potentie in 

Was ook het eerste waar ik aan dacht, beetje tele en gaan.a90 schreef:Leuke foto's, dat is wel een leuke locatie om wat actie foto's te schieten daar op die scatebaan. camera instellen met een klein diafragma zodat de kleurtjes een beetje doorlopen, daar zit een hoop potentie in
Je bedoelt waarschijnlijk met een grote opening/kleine waarde?