24-70. Wie heeft 'm al?
Ik ben geen expert. Bij het servicepoint is voldoende kennis om problemen op te lossen.mikemix schreef:Ik ben er achter dat de middelste scherpstelveld in de 24mm stand de boosdoener is. Alle andere werken wel naar behoren.
Maar begrijp ik dat je nu denkt aan een probleem van de AF module in je body? Heb je het ook met je ander objectieven? Stof voor de AF sensor? (voor of achter het matglas)
Dit objectief staat op mijn verlanglijst ,dus volg ik dit met extra aandacht. Vind (zonder angstig te zijn) dat dit niet door de beugel kan. Of het nu een objectief is van 300 euro of 1000 plus. In de basis moet de scherpstelling geen enkel probleem opleveren, in wat voor zoomstand dan ook.mikemix schreef:Zal objectief gerelateerd zijn, probleem is in de 24mm stand, vanaf 50mm tot 70mm is ie vlijmscherp.
Voorlopig even in de wachtkamer.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Er was van de week nog iemand aan het patsen ergens op een forumMarten schreef:Gaan we patsen??

edit: bericht maar aangepast vanwege te hoge patsfactor

edit again: Op verzoek nog even patsen dan

last edit: nu genoeg gepatst

Laatst gewijzigd door a90 op ma feb 04 2008 9:37 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"