Merk wel dat een 60mm voor deze vorm van fotografie wat aan de korte kant is... het diertje bleef rustig zitten een paar centimeter boven de grond.. ik dus ook.

Groet,
Jeroen
Dankje! Aan het aantal pagina's van dit topic te zien kun je nog wel even blijven volgen..jantom schreef:Goed gedaan Dutchy en Jeroen.
Macro is heel mooi - ik volg dit met belangstelling.
2e heeft mijn voorkeur.JeroenS schreef:(Af-)Gekeken bij Dutchy® (dank)! M'n eerste Lieveheersbeestje voor de camera. Was nog moeilijk te vinden...
Merk wel dat een 60mm voor deze vorm van fotografie wat aan de korte kant is... het diertje bleef rustig zitten een paar centimeter boven de grond.. ik dus ook.
Groet,
Jeroen
Thnx Jantom!jantom schreef:Goed gedaan Dutchy en Jeroen.
Macro is heel mooi - ik volg dit met belangstelling.
Heel apart van zo dichtbij!iAppleToo schreef:Nu we het toch over lieveheersbeestjes hebben. Hier heb ik er nog een paar. Had ze ooit in een ander draadje gepost
Cool! Ook geen idee welk soort je hier te pakken hebt.iAppleToo schreef:Troonswisselingen zijn niets voor mij, dus lekker gefotografeerd.
Heb geen flauw idee welk beestje dit is, maar was ongeveer 3 mm. lang.
Zie het ook.. dank!Dutchy® schreef:2e heeft mijn voorkeur.JeroenS schreef:(Af-)Gekeken bij Dutchy® (dank)! M'n eerste Lieveheersbeestje voor de camera. Was nog moeilijk te vinden...
Groet,
Jeroen
2e vind ik een mooie, mis alleen net wat scherpte.Knoetsoer schreef: f 11 - 90mm. - 1/125 Sec. - ISO200