Wie niet, in dit draadje!noortje53 schreef:lock, je hebt gelijk, ik ben kort na mijn bericht gaan zoeken en zag dat ik fout zat.![]()
Sorry hoor!![]()
Mieke

Wie niet, in dit draadje!noortje53 schreef:lock, je hebt gelijk, ik ben kort na mijn bericht gaan zoeken en zag dat ik fout zat.![]()
Sorry hoor!![]()
Mieke
recall mijn opmerking, Nikon heeft geen problemen met leveren D600JanR schreef:Lijkt erop dat Nikon wel heel veel D600 wil verkopen
Het lijkt er m.i. toch een beetje op dat de wens de vader van deze gedachte is...lock schreef:(...)
Maar het kan ook dat ze een batch teruggehaald hebben
(...)
Afgelopen week bij KE in Capelle: voorraad opgestapelde nieuwe D600 in dozen, pallets vol !noortje53 schreef:Ik had zondag de D600 besteld bij BCC Utrecht. Kreeg gisteravond bericht dat ze leveranciersproblemen hebben en geen gelijkwaardig product kunnen aanbieden.
Onder aan de brief zetten ze weer een tegenstrijdige regel die laat weten dat ze misschien een alternatief hebben. Raar!.
Binnen 14 dagen kon ik ook mijn geld terug verwachten. Dat moest ik dan even aangeven. Leuk, zo'n spaarpotje voor hen.
Word vervolgd..... en de D600-koort gaat opnieuw liggen![]()
Groet, Mieke
Diezelfde ervaring heb ik ook gehad bij BCC het ging toen om de D7000 ze hielden me steeds aan het lijntje en uiteindelik heb ik hem bij Camera.nl gekocht.noortje53 schreef:Ik had zondag de D600 besteld bij BCC Utrecht. Kreeg gisteravond bericht dat ze leveranciersproblemen hebben en geen gelijkwaardig product kunnen aanbieden.
Onder aan de brief zetten ze weer een tegenstrijdige regel die laat weten dat ze misschien een alternatief hebben. Raar!.
Binnen 14 dagen kon ik ook mijn geld terug verwachten. Dat moest ik dan even aangeven. Leuk, zo'n spaarpotje voor hen.
Word vervolgd..... en de D600-koort gaat opnieuw liggen![]()
Groet, Mieke
Kroonstraat 9.noortje53 schreef:... dus voorkeur gaat uit naar kopen in Utrecht.
€ 1 769,00 bij BCC OOK met 24-85 kitlensJohn'47 schreef:Saturn: € 1579 nu weer in voorraad, ook met een 24-85 kitlens voor 2069