deze smerde um ook, niet super vastgelegd maar het viel me wel op dat het vrij makkelijk ging.

ik ben een gever geen nemer...gewoon peter schreef:Martijn, wat kan ik nu nog voor jou terugdoen? Heb alleen nog maar een schitterende Nijlgans en een heel bijzondere volgens mij nog nooit vertoonde (of überhaupt genomen) foto van een zo verguisde Aalscholver die met een paling aan het bakkeleien is. Misschien weet je dat vooral de aalscholvers (volgens de palingvissers) de grote boosdoeners zijn van het uitsterven van de paling. Kijk maar weer naar het huidige vangstverbod. Ze roepen het, maar hebben het natuurlijk niet kunnen aantonen. Ik ook niet, maar in ieder geval 1 paling.
Kwamen laat terug met de boot vanaf Blokzijl en wilden nog voor 19.00 uur door de sluis bij Roggebot. Plotseling zag ik ze, greep m'n camera waar de 80-400 op zat. Schitterende lens, maar niet om een Aalscholver vechtend met een paling scherp er op te krijgen.
Kwalitatief is het geen mooie foto, maar heeft ondertussen al wel natuur historische waarde. Ik hoor wel. groet, peter
ruud schreef:Lees dit draadje even wil , gaat over de luko methode.
http://www.nikon-club.nl/forum/viewtopi ... b40def943d" onclick="window.open(this.href);return false;