*TEST* LUMIX LX3 en D-Lux 4, tassen, filters enz.
Re: *TEST* o.a. LUMIX LX3, P5000, G10 *UPDATE*
---
Laatst gewijzigd door mikemix op zo apr 12 2009 2:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mee eens,mikemix schreef:Ruil die P6000 in voor een LX3 en gegarandeerd geen spijt.
Als het een beetje meezit krijg je voor die P6000 net zoveel als je betaald hebt.
sterker nog, het maakt helemaal niet uit wat je inruilt! Je krijgt er sowieso geen spijt van. Wat een geweldig ding.
Weet iemand wat ik met het beste kan doen met Li-ion accu's van een D200 als ik ze een paar jaar niet meer ga gebruiken?

De 'Bijenkorf foto', daar kan ik nog eventjes niet aan tippen ivm nabewerken, maar de camera heeft mijn verwachtingen in alle opzichten overtroffen.
Kleine kanttekening, gisteren was ik eventjes in Alpe d'Huez op de pistes maar dan zie ik vrij weinig op het schermpje van de LX3. Dus net zoals Gerrit met de HP, een beetje gokken geblazen.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
---
Laatst gewijzigd door mikemix op zo apr 12 2009 2:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Thanks,
zoeker zit ook de flitser niet in de weg?
Ik moet nog wel ernstig nadenken of ik zoveel geld over heb voor een zoeker hoor. Vooral omdat ik tot nu toe bijna altijd prima op het schermpje kon zien. Op de skipiste is het natuurlijk vragen om problemen.
En dan heb ik ook nog zo'n lekker lederen tasje om de camera. Met die zoeker kan ik het tasje in ieder geval niet meer gebruiken.
En voor mensen die ook moeite hebben hun camera goed in de hand te houden, kijk hier eens.
zoeker zit ook de flitser niet in de weg?
Ik moet nog wel ernstig nadenken of ik zoveel geld over heb voor een zoeker hoor. Vooral omdat ik tot nu toe bijna altijd prima op het schermpje kon zien. Op de skipiste is het natuurlijk vragen om problemen.
En dan heb ik ook nog zo'n lekker lederen tasje om de camera. Met die zoeker kan ik het tasje in ieder geval niet meer gebruiken.
En voor mensen die ook moeite hebben hun camera goed in de hand te houden, kijk hier eens.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
---
---
Laatst gewijzigd door mikemix op zo apr 12 2009 2:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Helaas, ik heb de DMWD-CLX3-K, die retrotas vind ik ook fan-tas-tisch. Vooral de bruine!mikemix schreef: Wat de tas betreft, heb jij die originele leren tas voor de LX3? Die vind ik dus helemaal retro geweldig.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
mikemix schreef:Ik zie net in mijn EXIF dat hij op 5001 staat, helaas dus.yoyo schreef:Ik wil wel een D3 voor 1500 euro overnemen. Mits minder dan 5000 clicks... :mrgreen:

- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
en daar komt niks meer bij..., dus..mikemix schreef:Ik zie net in mijn EXIF dat hij op 5001 staat, helaas dus.yoyo schreef:Ik wil wel een D3 voor 1500 euro overnemen. Mits minder dan 5000 clicks... :mrgreen:

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
---
Laatst gewijzigd door mikemix op zo apr 12 2009 2:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Die is wel duurmikemix schreef: Wat de tas betreft, heb jij die originele leren tas voor de LX3? Die vind ik dus helemaal retro geweldig.

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
Camera, tasje,kaartje, toch 500 euries voor zo'n klein compactje 

Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
Je kunt je Nikkor AF-S 17-55 F2.8G DX IF-ED verkopen. Die heb je toch niet meer nodig.KvP schreef:Camera, tasje,kaartje, toch 500 euries voor zo'n klein compactje

Hou je 250 euro over voor een leuke vakantie.
Hier heb ik niet van terugyoyo schreef:Je kunt je Nikkor AF-S 17-55 F2.8G DX IF-ED verkopen. Die heb je toch niet meer nodig.KvP schreef:Camera, tasje,kaartje, toch 500 euries voor zo'n klein compactje
Hou je 250 euro over voor een leuke vakantie.

Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F