De wandeling bij de Galderse meren... daarom was het zo druk daar. Ben er langs gereden.
Mijn camera en PC draaien overuren. Al die mooie winterse foto's. Gezien de weerberichten houdt het nog wel aan.
Zoals verteld ben ik via het Mastbos en de Galderse meren gereden. Enkele foto's:
Wat een mooie platen komen er weer voorbij, inderdaad de sneeuw en de zon zijn mooie ingrediënten, hier drie van mij vandaag.
1
2
3
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Vanochtend ook even de baan op geweest. Gewapend met de 14-24mm f/2.8G ED AF-S, 70-200mm f/2.8G ED AF-S VR II en de SB-900 de volgende serie geschoten:
1) Winnetou was even een squaw halen. Had ik mooi tijd om even een SB-900 in z'n wigwam te leggen
2) Beek - Montferland
3)
4) Lobith
5) IJzerbedrijf Swanenberg in Spijk
6)
7) Uiterwaarden van de Rijn
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Aparte sfeervolle foto door de gekozen scherpstelling op de vallende sneeuw in combinatie met de beperkte scherptediepte Nicole !
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn