Prijs Nikon D3
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nou ja, € 1000 zakken in 5 maanden wil niet zeggen nog eens € 500 in weer 5 maanden. Bij de D300 gaat het nu ook met niet meer dan tientjes naar beneden.mikemix schreef:Ga ik dan toch gelijk krijgen?
E3500,- na de zomer? Ik werd eerst voor gek uitgemaakt hier.
Maar je zou zomaar gelijk kunnen krijgen.
Ik voor mezelf ook niet, maar er zijn mensen die dat persee niet willen.Marten schreef:Wat zijn "Duitse" exemplaren?![]()
Menu is in het Nederlands, garantie geldt ook in Nederland, dan de handleiding in het Duits, misschien?
Die kan je gratis omruilen voor een Nederlands exemplaar.
Maw: ik zie het probleem niet.
... totdat je hem wilt registreren (bijv. in NPS wilt opnemen). Dat lukt lang niet altijd bij grijze import - en dat lijkt dit wel te zijn. Als het mogelijk is ... gelijk in de winkel registreren of anders laten liggen (of niet zitten met die registratie natuurlijk).Marten schreef:Wat zijn "Duitse" exemplaren?![]()
Menu is in het Nederlands, garantie geldt ook in Nederland, dan de handleiding in het Duits, misschien?
Die kan je gratis omruilen voor een Nederlands exemplaar.
Maw: ik zie het probleem niet.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Op DigitalStreet staat dat je hem kunt registreren voor updates in NL. Ik weet niet of dat ook geldt voor NPS. Even aan Roeland vragen?
Bij DigiDeals staat "Camera afkomstig van Nikon Nederland".
Voor garantie lijkt het me geen probleem, want als ik me niet vergis doet Nikon aan Europese garantie. Je kunt hier alleen problemen verwachten met import uit andere werelddelen. Voor mij een reden om nooit een camera in Amerika te bestellen.
Overigens zie ik bij zowel DigitalStreet als DigiDeals geen 24-70 in het assortiment. Ik zou ze graag samen bestellen, zodat ik de verantwoordelijkheid voor de combinatie ook bij de leverancier leg.
Daarmee bedoel ik: als er toch een exemplarisch focusprobleem optreed bij de combinatie. Dan tenminste geen vingerwijzingen tussen verschillende leveranciers waarvan de een zegt dat het aan de lens ligt en de ander zegt dat het aan de camera ligt. Ik doel hiermee op het gedoe rond frontfocus en backfocus problemen. Nog liever kocht ik een kit die handmatig door Nikon was gefinetuned.
Bij DigiDeals staat "Camera afkomstig van Nikon Nederland".
Voor garantie lijkt het me geen probleem, want als ik me niet vergis doet Nikon aan Europese garantie. Je kunt hier alleen problemen verwachten met import uit andere werelddelen. Voor mij een reden om nooit een camera in Amerika te bestellen.
Overigens zie ik bij zowel DigitalStreet als DigiDeals geen 24-70 in het assortiment. Ik zou ze graag samen bestellen, zodat ik de verantwoordelijkheid voor de combinatie ook bij de leverancier leg.
Daarmee bedoel ik: als er toch een exemplarisch focusprobleem optreed bij de combinatie. Dan tenminste geen vingerwijzingen tussen verschillende leveranciers waarvan de een zegt dat het aan de lens ligt en de ander zegt dat het aan de camera ligt. Ik doel hiermee op het gedoe rond frontfocus en backfocus problemen. Nog liever kocht ik een kit die handmatig door Nikon was gefinetuned.
-
- Forumlid
Ik zie het nu pas,rbfoto.nl schreef:Marten, je vergeet er 1 bij te werkenrbfoto.nl schreef:Digideals.nl
NL model voor €3999,- en op voorraad!
Done.
En: als er één schaap over de 4K dam is, dan volgen er nog drie.
Laatst gewijzigd door Marten op ma mei 05 2008 1:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cees
- Forumlid
Wou je nog goedkoper?
http://www.topdeals.nl/catalog/default.php
Beginnen "Belgische" prijzen te worden!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Inderdaad, voor 3,888.00 kan ik niet naar BE rijden!chip54 schreef:Wou je nog goedkoper?