Heb je het overleefd? Ze kijken niet echt vriendelijk.Matthieu schreef:Dubbelportret van moeder en dichter

Heb je het overleefd? Ze kijken niet echt vriendelijk.Matthieu schreef:Dubbelportret van moeder en dichter
Fraaie foto David, inderdaad een eigen stijl. Wat mij betreft geslaagd.Deavit schreef:
yzf1kr schreef:Heb je het overleefd? Ze kijken niet echt vriendelijk.Matthieu schreef:Dubbelportret van moeder en dochter
Kledingkeuze van de dames m.n. van de dochter vind ik slordig. Nog versterkt doordat je met deze pose extra geattendeerd wordt op de niet zo fraaie plooien bij de oksel van de dochter. Beide dames een leuk bloesje met korte mouwen zou balans geven in de foto en het moeder-dochter gevoel versterken. Ik vind de belichting ook vrij hard. En ze mogen wel wat vrolijker kijken hoor.Matthieu schreef:Dubbelportret van moeder en dochter.
Toeval dat het bij beide foto's het geval is - en niet bewust gedaan.Gewoon een vraagje waarom aan de bovenkant stukje haar er af?
...Matthieu schreef:Uit mn archief.....
...
Black and white beauty by Matthieu Verhoeven Fotografie ©, on Flickr
Gave foto Arend. Ook mooi de doortekening in het wit behouden.ArendV schreef:Net uit de douche als Nefertiti look-a-like