Gisteren mijn D600 met 24-120 f4 ontvangen, ziet er goed uit voelt ook goed. Wel iets groter dan mijn d90 met 16-85 maar nauwelijks zwaarder en net zo lekker in balans.
Wat wel opvalt is de gevoelloosheid van de ontspanknop, bij de D90 twee duidelijke klikjes, maar bij de D600 meer een knop die je tegen een veerdruk duwt tot deze niet verder kan. Heel licht kan je halverwege een drukverandering voelen, maar dat kan je geen klik noemen. Half indrukken scherpstellen en vol indrukken afdrukken werkt verder wel prima. iemand anders ervaring met een gevoelloze ontspanknop?
Nieuw D600
- Hasselbox
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Nieuw D600
Ik vind de ontspanknop idd ook tamelijk gevoelloos. Al spreek ik liever van zeer gevoelig ipv gevoelloos.wim-ned schreef:Gisteren mijn D600 met 24-120 f4 ontvangen, ziet er goed uit voelt ook goed. Wel iets groter dan mijn d90 met 16-85 maar nauwelijks zwaarder en net zo lekker in balans.
Wat wel opvalt is de gevoelloosheid van de ontspanknop, bij de D90 twee duidelijke klikjes, maar bij de D600 meer een knop die je tegen een veerdruk duwt tot deze niet verder kan. Heel licht kan je halverwege een drukverandering voelen, maar dat kan je geen klik noemen. Half indrukken scherpstellen en vol indrukken afdrukken werkt verder wel prima. iemand anders ervaring met een gevoelloze ontspanknop?
Je maakt soms wel eens ongewild een foto. Maar het went wel nogal snel gelukkig.
Overigens, de handleiding voor de D600 is nu wel te downloaden, Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
Gr. H.