(de 3000 euro gaan we halen)
Kijk, dat is leuk.cameratop100 schreef:Beste Marten, geregistreerde Nikon Nederland gebruikers kunnen de NEDERLANDSE Nikon D3 t/m eind mei aanschaffen bij ons voor 3950 incl capture NX zolang de voorraad strekt, het enigste wat ze moeten doen is een mail sturen naar info@digi2u.nl met de link vermelding van jou price watch. We hebben nog 6 stuks voorradig op dit moment !
Groet JH ten Velde-Foto ten Velde-Holten
Ja, gezien de kosten van de D3 verkoop ik mijn D70 en D200 allebei. Ik heb dus geen backup meer. Maar als de prijzen zo blijven zakken kan ik er straks gewoon een tweede D3 bijkopen.a90 schreef:Je zou er bijna een 2e D3 voor bestellen zo goedkoop zijn ze inmiddels :mrgreen:
Het is eigenlijk nog erger. Als je een auto koopt dan schrijf je daarop af omdat hij ouder wordt, echter een nieuwe auto wordt niet goedkoper, sterker nog, auto's worden door de band genomen ieder jaar duurder.Pancaran's schreef:Goeiedag zeg, de afschrijving op een D3 is meer dan op mijn auto.......
Momenteel meer dan 25% in 5 maanden, belachelijk!
Zo is het, ik denk dat je op het Canon-forum soortgelijke berichten leest van Canon 5D eigenaren. Een 5D kost nu na cashback € 1.650. De opvolger (waar blijft die trouwens?) zal wel weer meer dan € 2.750 ofzo moeten kosten.Marten schreef:Gewoon markteconomie.
De snoeiharde concurrentie maakt dat nadat een nieuw model in de markt is gezet het in korte tijd moet worden uitgemolken. De concurrentie komt er aan met wéér een nieuw model.
Door steeds verder gaande prijsdalingen worden achter elkaar de diverse doelgroepen over de streep getrokken om te kopen. Zo wordt de omzet gehandhaafd, totdat er sprake is van een omzetdaling en dan komt er een nieuw model.
Meestal binnen twee jaar.
We werken er allemaal hard aan mee.