D3 op Le Mans
Hahahaha... nou het heeft toch 3 pagina's geduurt voordat jullie er mee kwamen. Ik wist dat het iemand op moest gaan vallen na mijn opmerkingen over de 70-200
De wat donkerdere hoeken heb ik in nabewerking gedaan (overigens samen met een tikje contrast het enige)
Het geeft een iets intiemer sfeertje aan de foto.
Licht dus niet aan de lens!!

De wat donkerdere hoeken heb ik in nabewerking gedaan (overigens samen met een tikje contrast het enige)
Het geeft een iets intiemer sfeertje aan de foto.
Licht dus niet aan de lens!!

- Koert
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
zo zie je maar dat het tegendeel over het objectief hier ook word bewezen je maakt er mooie platen mee. Niet dat ik hem heb.
http://www.kvn-photography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re:
2x 8Gb kaarten en nog wat losse kleinere kaartjes maar die gebruik ik eigenlijk bijna niet. Ik heb wel altijd (op dat soort lange evenementen) een 100Gb imagetank bij me maar die heb ik dit jaar volgens mij niet eens gebruikt. 24 uur is lang en je hebt dus ook de tijd om tussendoor even te gaan zitten om het één en ander weg te gooien wat niet oke is.woudew schreef:Fantastisch.
nieuwsgierig vraagje: hoeveel geheugenkaartjes heb je bij je op zo'n dag (24 uur is toch 1 dag?) ?
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: D3 op Le Mans
Jan, kan ik volgend jaar ook mee naar Le Mans ?
Ik heb spullen zat en zie het wel zitten een dagje schieten langs de baan !
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Ehhh... het lijkt haast dat je het serieus vraagt. Er zijn elk jaar zo'n 250.000 mensen die dat wel zien zitten.a90 schreef:Jan, kan ik volgend jaar ook mee naar Le Mans ?
Misschien een carrière move?

ik was eersta90 schreef:Jan, kan ik volgend jaar ook mee naar Le Mans ?

en ja Jan..heb je meerdere keren "gespot". wat een beroerde werksituatie zeg met die meiden.
had je sjans achter het hek met die lange blonde ?? haha
tot horens....platen A1Gp volgen nog. door omstandigheden even geen tijd om te posten.
Arend