Nikon d300 met vegen achter glaasje?
Ja. Ben het met Gongon eens, het is dan wel niet zo dat je scherm niet te gebruiken is maar het irriteert toch. Het is tenslotte toch een dure top-camera van een topmerk en dan eis ik ook topkwaliteit. En daar horen dan geen vegen achter een scherm op te zitten
Wil met de vegen op mijn scherm ook terug gaan. Maar ga nu eerst tijdens mijn vakantie lekker met de camera spelen, maar daarna ga ik er rechtstreeks mee naar het service centre. Dat is voor mij makkelijker, het is hier om de hoek.

Wil met de vegen op mijn scherm ook terug gaan. Maar ga nu eerst tijdens mijn vakantie lekker met de camera spelen, maar daarna ga ik er rechtstreeks mee naar het service centre. Dat is voor mij makkelijker, het is hier om de hoek.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Enige tijd geleden heb ik gemeld dat ik ook een probleem had met mijn D300 TFT scherm. Het leek alsof hij beslagen was aan de binnenzijde.
Nadat ik hem zelf naar het Nikon servicepunt in Beverwijk had gebracht, was hij naar een week al gerepareerd. Het resultaat is uitstekend. Het TFT scherm is weer helder zelfs bij gereflecteerd licht. De mensen bij het servicepunt waren uiterst vriendelijk en er was geen enkele discussie over de noodzaak tot reparatie.
Kortom uitstekende service.
Coos
Nadat ik hem zelf naar het Nikon servicepunt in Beverwijk had gebracht, was hij naar een week al gerepareerd. Het resultaat is uitstekend. Het TFT scherm is weer helder zelfs bij gereflecteerd licht. De mensen bij het servicepunt waren uiterst vriendelijk en er was geen enkele discussie over de noodzaak tot reparatie.
Kortom uitstekende service.
Coos
Bij mij dus niet
Na het weer krijgen van mijn camera (die was opgestuurd) was ik weer blij. Echter toen ik even in de zon stond zag ik dat de vegen wel weg waren maar je zag nu een grote veeg.
Alsof ze zo een doek er langs hadden gehaald aan de binnenkant. Ik vind het maar vaag hoor.
nu weer terug gegaan en nu is mijn camera weer opgestuurd.
Ik ben hem al een (week) tijdje kwijt en net in de tijd dat ik mijn 6 maanden oude dochter de mooiste dingen doet om te fotograferen.
De fotozaak verkoper zei: ik zal nu met spoed op de begeleidende brief zetten.
Ben benieuwd hoe het camerascherm er straks uitziet.
Groetjes Nicolai

nu weer terug gegaan en nu is mijn camera weer opgestuurd.
Ik ben hem al een (week) tijdje kwijt en net in de tijd dat ik mijn 6 maanden oude dochter de mooiste dingen doet om te fotograferen.
De fotozaak verkoper zei: ik zal nu met spoed op de begeleidende brief zetten.
Ben benieuwd hoe het camerascherm er straks uitziet.
Groetjes Nicolai
stuur arend-ho maar even een pb-tje die kan die dingen voor een schappelijke prijs leverenALE schreef:Hoi Nicolai,
Zodra je probleem is opgelost zou ik je adviseren om een GGS LCD protector voor je LCD scherm te plaatsen. Dit is gehard glas die uit 5 lagen bestaat. Kost €18,50 en staat regelmatig te koop op Marktplaats. Pas op dat je geen imitatie koopt maar de echte. Er is iemand hier op het forum die ze o.a. via MP verkoopt, hoe heet die vogel uit Schagen ook al weer. Ho maar, geen sluikreklame svp![]()
Suc6,
ALE