OK dit ziet er al heel anders uit!!
Als ik nu met view => proof setup => monitor RGB mijn foto's bekijk dan zien ze er weer goed uit.
Wanneer proof colors aanvink dan worden de kleuren wel voller/feller (kleuren zijn gelijk aan mijn browser).
Als ik het goed heb komt dit omdat er dan gekeken wordt naar mijn monitor profiel (er staat bij de foto RGB/8/Monitor).
Kleurprofiel Photoshop CS2 (ja alweer)
Re: Kleurprofiel Photoshop CS2 (ja alweer)
Neeeeeeeeeee! 
Als je de kleuren verbeteren wilt moet je ze aanpassen. Levels, curves, etc. net als iedereen.
Maar eerst moet proofing uit en moet je je beeldscherm kalibreren. Want anders ziet het er bij jou op het scherm misschien wel goed uit maar bij niemand anders. Daar schiet je niets mee op.

Als je de kleuren verbeteren wilt moet je ze aanpassen. Levels, curves, etc. net als iedereen.
Maar eerst moet proofing uit en moet je je beeldscherm kalibreren. Want anders ziet het er bij jou op het scherm misschien wel goed uit maar bij niemand anders. Daar schiet je niets mee op.
Ja..ja dat weet ik..haha
Ik liet alleen even weten dat dit gebeurde als ik proof colors aanvinkte
Ga zo maar even de winkel om Spyder Express 2 op te pikken.
Ik liet alleen even weten dat dit gebeurde als ik proof colors aanvinkte

Ga zo maar even de winkel om Spyder Express 2 op te pikken.
75 Euro armer maar een Spyder Express 2 rijker!!
Alles geïnstalleerd, gekalibreerd (wat een fluitje van een cent is) en het spyderprofiel als standaard ingesteld.
Kleuren zien er in PS gelikt uit
@ iJoost, bedankt voor het meedenken en de tips.
Wat mij betreft mag dit topic op slot.
Alles geïnstalleerd, gekalibreerd (wat een fluitje van een cent is) en het spyderprofiel als standaard ingesteld.
Kleuren zien er in PS gelikt uit

@ iJoost, bedankt voor het meedenken en de tips.
Wat mij betreft mag dit topic op slot.