Opgezetfan schreef:Jullie zitten misschien allemaal zo te zeuren, maar uiteindelijk ben ik de enige die nuttige tips heeft gegeven (of jullie nu vinden of dit goed werd gebracht of niet ter zijde).
Jammer dat je het aanspreken van jou op je gedrag afdoet als zeuren.
Tot op heden heb ik alleen maar kritiek gezien op een aantal uitlatingen van jou. Je doet dit af als zeuren en ziet, of wil niet zien, dat anderen zich aan jouw manier van communiceren storen. Dat daardoor de boodschap vergeten wordt is inherrent aan je gedrag. Zo'n stoere houding in je berichten strookt niet met de kinderlijke angst om ondergewaardeerd te worden.
Het kan natuurlijk aan de anderen liggen. Daarom de volgende vraag:
Kan je ons tips geven hoe we jou in kunnen laten zien dat velen zich irriteren aan jouw manier van communiceren?
@Carlos
Over je opnamen.
Met de de gegeven opmerkingen ben ik het eens en kan daar weinig aan toevoegen. Probeer als je dieren fotografeert het volledige beest erop te krijgen. Zelf had ik toen ik fanatiek begon om mijn honden te fotograferen de neiging om op de kop te focussen. Veelal stonden de voeten er niet op. Nu hou ik als centrum van mijn plaat de borst van een hond aan.
Dit gaat natuurlijk niet op als je kopstudies wil maken.
Irwan