aankomen jaar een nieuwe d3?

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6
remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: aankomen jaar een nieuwe d3?

Bericht door remoss » wo jul 15 2009 3:58 pm

Skippy schreef:Ik zou het wel weten; ik zou een D90 (of een Panasonic LX3, een prima reiscameraatje :mryellow: ) kopen en van het uitgespaarde geld zolang de centen het toelaten op reis gaan. Ga lekker naar Azië of Australië en/of Nieuw-Zeeland. Kortom; get a life !!!
Ik ga heeeel ver met je mee ;) Maar ik heb in de loop van de jaren wel gemerkt dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt. Er zijn mensen die doe je geen groter plezier dan b.v. 12 uur/dag voor de PC te laten zitten. Of naar hardware te laten kijken (camera?) , zonder dat ze er iets werkelijks mee doen zelfs.

Dus dat "get a life" vult iedereen op z'n eigen manier in ;)

wblink
Forumlid
Forumlid

Re: aankomen jaar een nieuwe d3?

Bericht door wblink » wo jul 15 2009 8:15 pm

joepert schreef:Die roadmap wordt door bijna niemand serieus genomen. Ik zou eerder eens dit verhaal bekijken:
http://www.bythom.com/nikonroadmap.htm
Waaruit blijkt dat volgens de productiecyclus tot nu toe, een D4 niet voor 2011 verwacht wordt. Blijft allemaal koffiedik kijken.

Ehhh, zoiets moet je natuurlijk nooit voor zoete koek aannemen, maar het ging mij meer (en voornamelijk om) de lenzen (mn de 70-200/2.8)

Ik heb een vorstelijk bedrag bijeengegaard en uitgegeven aan de D3, ik zal die niet snel vervangen. De objectieven is voor mij een heel ander verhaal, OOK in de roadmap dus.
Willem.

Plaats reactie

Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”