Zoals ik gister al schreef bij mijn foto's, hier even wat reacties:
@VieF: Het is al gezegd, maar je eerste is echt heel mooi (met de update en het wegpoetsen nog beter!). Goede originele hoek, denk dat de meeste (incl. mijzelf de man van achteren gefotografeerd hebben)
@KvP: Nummer 6 is dan wel niet helemaal scherp, hij is wel goed gelukt met die poten zo van de grond! 7 vind ik ook erg leuk, vooral met de combinatie van de roze bloemetjes op de achtergrond!
@Remoss: Foto 6: erg mooi hoe die man daar staat bij 'zijn molen'. Ik vind je fotos wel wat donker, zou wat mij betreft iets lichter mogen..
@Satte: Je heb mooi de beweging van het wiel vastgelegd.
@Mfoto 2008: Erg mooie serie. Ook goed de details omhoog gehaald bij de foto's van de huisjes.
@Remoss: Foto 13 heb je goed gezien. Ik heb zo'n zelfde foto op mijn kaartje staan
@Adri: Favoriet van je serie nummer vind ik nummer 10, simpel maar erg mooi. Heb dat cafe niet gezien.
@Trigger: Over je foto's lijkt een soort groene waas te hangen, vooral bij de eerste 3. Foto 5 is mooi.
@The-Boss: Die vlinders zijn goed gelukt zeg!
@MarileenK: Ik had hem al gezien toen je hem had gemaakt, maar die van die vlieg is echt superrr gaaf! Vind de achtergrond van de daken ook erg mooi erbij passen.
@Alwin: Mooie foto's vanaf de toren. Is je panorama ook nog gelukt?
@RobiNikon: Ik zie hier jong talent. Foto 3 heb je een erg mooie hoek gekozen!
@Bea: kan je je foto's ook wat groter posten! En met nummertjes erbij. Foto 6 is fantastisch!
@The Boss: bij een aantal vind ik de vertekening die je geprobeerd heb weg te halen de foto er niet echt mooier op maken. Foto 17 is heel goed gelukt!
@D90's: Wat een heerlijke beestenboel!