Op m'n volgende camera komt ook weer een grip..
Groeten Eelco

Er staat er een te koop op marktplaats voor de D80:Frans65 schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik ga een grip kopen.
Daar gaat je beste portret lens zodat je stabieler in de portret stand kan schieten.Ga mijn 50mm AF-D f1.8 (die ik toch nooit gebruik) maar eens verkopen of proberen te ruilen tegen een grip
Zonde. Heb je al eens de resultaten vergeleken als je schiet op 50mm met je 18-70? Dan zal je zien waarom je er vaker mee moet schieten!Madhouse schreef:Zie het nu inmiddels ook het nut van een grip in. Wat een balans ineens in je camera, echt geweldig.
Ga mijn 50mm AF-D f1.8 (die ik toch nooit gebruik) maar eens verkopen of proberen te ruilen tegen een grip.
Ik heb dat ding echt in de tas zitten en pak liever de 18-70mm. Maar wil deze binnenkort toch gaan vervangen voor een Tamron (George) 17-50 f2.8. Is het verschil dan ook nog zo groot? Ik vind het namelijk zonde dat ik hem zo weinig gebruik...twijfel nu wel....Patrick schreef:Zonde. Heb je al eens de resultaten vergeleken als je schiet op 50mm met je 18-70? Dan zal je zien waarom je er vaker mee moet schieten!Madhouse schreef:Zie het nu inmiddels ook het nut van een grip in. Wat een balans ineens in je camera, echt geweldig.
Ga mijn 50mm AF-D f1.8 (die ik toch nooit gebruik) maar eens verkopen of proberen te ruilen tegen een grip.