Zo te lezen heb je er wel degelijk over nagedacht.flitslicht schreef:.Ik zou zonder nadenken de s versie kiezen. .

Zo te lezen heb je er wel degelijk over nagedacht.flitslicht schreef:.Ik zou zonder nadenken de s versie kiezen. .
wopper schreef:Tja bij Foto Konijnenberg staat hij weer voor €1199,-
Maja ben me nee eens aan het bedenken dat een D-300s maar €78,- duurder is.....
Maar zo heb ik van het wiekend wat te denken wat ik ga doen
Vreemd. Ik zou niet weten waarom ik een D300 zou willen als ik voor een vergelijkbaar bedrag een D300s kan kopen...Henri schreef:Ik was vorige week bij Konijn en degene die me hielp vertelde dat de D300 nog steeds een zeer gewilde camera is. Als ze een aantal kunnen krijgen, zijn ze die zo weer kwijt!.![]()
![]()
De Britten zouden zeggen: "It's just a D300 in disguise!"...........Patrick schreef:Vreemd. Ik zou niet weten waarom ik een D300 zou willen als ik voor een vergelijkbaar bedrag een D300s kan kopen...
Daar denken de huidige D300-bezitters heel anders over.........Over een jaar praten we er weer over en zullen we kunnen beoordelen of de D300s dezelfde furore maakt als zijn voorganger. Wellicht kiezen ze dan voor de D400...Brava schreef:De D 300 is Dood - Leve de D 300s !!!!!
Niets dood aan de D300. Ik zou er graag een hebben. Nog steeds een betere camera dan die je bij andere merken kan kopen onder de 2000 Euro wat mij betreft.Brava schreef:De D 300 is Dood - Leve de D 300s !!!!!