Capture NX: kan je automatisch een serie verkleinen?

Discussies over fotobewerking en archivering
JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Re: Capture NX: kan je automatisch een serie verkleinen?

Bericht door JaapV » vr feb 26 2010 11:28 pm

Voorbeeldige samenwerking hier. Complimenten! Dit is dus één van de voorbeelden waarom ik me als clublid heb aangemeld.

Ik heb het "ademloos" zitten lezen, want ik kende vanaf het begin al de oplossing (ben ik dan "gevorderd" :wink2: ?) Het was daarom des te spannender om te zien hoe Patrick langzaam op het goede spoor werd gezet. :D
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Capture NX: kan je automatisch een serie verkleinen?

Bericht door Patrick » za feb 27 2010 1:17 am

JaapV schreef:Voorbeeldige samenwerking hier. Complimenten! Dit is dus één van de voorbeelden waarom ik me als clublid heb aangemeld.

Ik heb het "ademloos" zitten lezen, want ik kende vanaf het begin al de oplossing (ben ik dan "gevorderd" :wink2: ?) Het was daarom des te spannender om te zien hoe Patrick langzaam op het goede spoor werd gezet. :D
Die zag gewoon wat bomen op de weg die er helemaal niet waren... :egeek:

Ondertussen ben ik enkele honderden foto's verder, en doe vrijwel al m'n werk met Capture NX. Ik vind het helemaal geweldig. En ik doe soms best ruige dingen. Als er nou nog een wat handiger pleistertje in zou zitten, dan was het nog beter. Ik zou graag willen bepalen waarvandaan het bronmateriaal moet komen. Maar dat is wellicht meer iets voor een nieuw draadje.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”