world statues, Arnhem (28 en 29 augustus)

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: world statues, Arnhem (28 en 29 augustus)

Bericht door Riemke » zo aug 29 2010 11:18 pm

Ben benieuwd naar de resultaten!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door André » zo aug 29 2010 11:28 pm

chemist010 schreef:Ik heb de gok gewaagd (uit Rotterdam) en heb mij weer enorm vermaakt.Soms drie druppels regen maar goed te doen.
Ook nu weer was de tijd te kort om alles te zien (fotograferen) .Het was vrij donker maar toch goed te doen.

http://img444.imageshack.us/img444/3793/chello.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Arthur
Nou ja 3 druppels regen, het waren er wel iets meer hoor, samengevat, miezerbuitje van 20 minuutjes aan het begin van de middag en rond een uurtje of 4 een redelijk flinke plensbui van een kwartiertje denk ik.

En inderdaad Arthur, 4 uurtjes lijkt veel (eigenlijk 3,5 uur, want om half 5 begonnen 75% van de beelden al in te pakken) maar is gewoon veel te kort. Alleen op het plein waar de kinderen stonden heb ik ruim 1 uur rond gelopen.
Ik vond het trouwens weer helemaal geweldig, ondanks de regen. Ik heb voornamelijk portretten geschoten omdat ik nog geen zoom heb voor de D700 en dus met de 85 mm en de 50 mm heb gewerkt. Veel afstand
kun je niet echt nemen i.v.m. de drukte, dus genoodzaakt tot veel portretten. Ook Arthur zijn flits tips weer even doorgelezen, en ik ga morgen de resultaten eens bekijken. (en indien acceptabel plaatsen)
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Myriad

Bericht door Myriad » zo aug 29 2010 11:54 pm

Ook ik ben toch geweest (14.15-16.00 uur). Zal morgenavond wat foto's plaatsen.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma aug 30 2010 1:23 am

Inmiddels heb ik diverse draadjes met foto's zien verschijnen. Dit evenement is geweest, dus er is in deze sectie geen plaats meer voor. Verder in de diverse draadjes! :mryellow:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”