Zo, er komt hier inderdaad heel wat moois voorbij.
Ook voor mij was het een fantastisch fotojaar. Ben nog nooit zoveel met de camera op pad geweest en ook nog nooit zoveel foto's geschoten waar ik echt tevreden over ben. Ook ik kan dan ook eigenlijk niet kiezen maar als het echt moet dan is het onderstaande foto.
Het betrof hier eigenlijk een mislukte fotoshoot. Afgesproken met een model op de befaamde lokatie in Breukelen maar er dan na drie kwartier in de auto en een half uur wachten op de lokatie achter komen dat het model niet op komt dagen.

Wel klonk er housemuziek uit een van de achterste hallen en daar trof ik een twintigtal jongeren aan die met generator, muziekinstallatie en wat andere stimulerende middelen een afterparty aan het houden waren. Ondanks dat ze al sinds de avond ervoor op pad waren (het was inmiddels zondagmiddag) waren er een aantal die best wilden poseren en dit is toch wel mijn favoriet. Omgevingslicht aangevuld met twee kale SB600's links en rechts van het model. Had eigenlijk nog een derde flitser (met plu) als invullicht willen gebruiken maar ik had maar twee lampstatieven en de (mogelijke) VAL's die er rondliepen stonden me iets te onvast op hun benen om een SB900 in hun handen te geven. Gelukkig maar want denk dat dat de foto er toch niet beter van had geworden.