Niewe website opgericht
Re: Niewe website opgericht
Krijg nu bij elke browser "SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player" terwijl Flash hier bij andere sites gewoon werkt. Zit dus een foutje ergens.
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
remoss schreef:Krijg nu bij elke browser "SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player" terwijl Flash hier bij andere sites gewoon werkt. Zit dus een foutje ergens.
Bedankt Rene,
Heb de fout gevonden (een letter vergeten en dan werkt niks meer...)

Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Yep, nu is ie goed. De achtergrond van Simpleviewer is in IE8 nu transparant en dus zie je het dropdown menu nu weltheshadow schreef:Nou heb de regel aangepast,
Wie o wie test het drop-down menu probleem voor mij?

Hallo
Als ik nu de foto's wil kijken krijg ik ook de regel : SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player
Als ik Googleapis.com toesta dan gaat het wel goed. (dit wordt bij mij gefilterd met een No-Script add-on in Firefox).
Persoonlijk vind ik dit jammer om van alles te moeten toestaan om een website te bekijken
Maar goed dat is persoonlijk.
Groet Kroontje
Als ik nu de foto's wil kijken krijg ik ook de regel : SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player
Als ik Googleapis.com toesta dan gaat het wel goed. (dit wordt bij mij gefilterd met een No-Script add-on in Firefox).
Persoonlijk vind ik dit jammer om van alles te moeten toestaan om een website te bekijken

Groet Kroontje
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Tja Kroontje, puur HTML is vaak een beetje saai of simpelweg niet voldoende. En HTML 5 is nog niet echt gemeengoed...
Heeft dit al met HTML5 te maken?Patrick schreef:Tja Kroontje, puur HTML is vaak een beetje saai of simpelweg niet voldoende. En HTML 5 is nog niet echt gemeengoed...
Kroontje
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nee, vast niet. Maar HTML 4 is weinig meer dan een opmaaktaal. HTML 5 biedt veel meer dan dat.Kroontje schreef:Heeft dit al met HTML5 te maken?
Dat is ook de reden dat je vaak Flash of Javascript op pagina's nodig hebt. Wat overigens niet direct een groot veiligheidsprobleem is hoor.
- Robin
- Forumlid
En toch moet er een manier zijn dat het niet op deze manier hoeft namelijk met z-index, alleen moet ik dit even uitzoeken hoe dit werkt want als je een lagere resolutie gebruikt dan werkt de transparante achtergrond ook niet, dan verdwijnt het menu achter de afbeelding etc..calina schreef:Yep, nu is ie goed. De achtergrond van Simpleviewer is in IE8 nu transparant en dus zie je het dropdown menu nu weltheshadow schreef:Nou heb de regel aangepast,
Wie o wie test het drop-down menu probleem voor mij?

Zelf heb ik weinig verstand van de programmeertaal van het WWW. wat ik al eerder aan gaf is dat ik afhankelijk ben van plugins van Wordpress.Kroontje schreef:Hallo
Persoonlijk vind ik dit jammer om van alles te moeten toestaan om een website te bekijken![]()
Groet Kroontje
Greetz... Robin
Met z-index moet het ook kunnen inderdaad. Misschien heb je iets aan deze link, daar wordt de werking van z-index heel eenvoudig uitgelegd;
Linkie : http://www.sitemasters.be/tutorials/5/1/210/CSS/Z_index
Linkie : http://www.sitemasters.be/tutorials/5/1/210/CSS/Z_index
- Robin
- Forumlid
Niewe website opgericht
Na een harde crash van mijn wordpress acount die ik natuurlijk niet had gebackupt, ben ik opnieuw begonnen.
dit is nu het resultaat: http://www.romafotografie.nl
dit is nu het resultaat: http://www.romafotografie.nl
Greetz... Robin