hoi george
Staan al even op de PC twan heeft ook een trapje geplaatst dacht waar om ook niet laat ik ze er maar op zetten.
De foto 5en 6
dit zijn de vierkante kolommen dus 4 zijden in verstek gezaagd .
dan leg deze tegen elkaar en plakt deze vast [tape] en klapt hem dicht uiteraard met houtlijm in het verstek.
foto 5 hier boven op zit een diamant knop 4 x in 45 gr gezaagd loopt tot de eerste ring zo gezegt is vuren
Dus de kolom zelf is hol .
f7

Het rottige is alle kopse kanten moeten geschuurd worden met de hand iedere bewerking of frutsel die je ziet is handmatig geschuurd.
Dit is een grote plaat geweest die op de cnc de bewerkingen gedaan heeft van het in val werk [groeven]. pl .m 2440x1220 [of groter]
Hij frees dat uit wat je moet hebben kolom en stijlen is mdf [ dit is mdf is van een harde persing en niet die van een doe het zelf zaak.]
De liggers van de balustrade boven en onder is van vuren de trap bomenen de treden zijn van vuren.
De gaten zijn gedaan op de ketting frees hier voor wel deze een beetje moeten veranderen.
Zelf mijn baas is me veel mee aan het helpen geweest hij zij nog het oude ambacht herleefd
[ het was ook voor zijn zoon dus het mocht wat kosten.]
http://www.youtube.com/watch?v=oB2_LWBXdWk" onclick="window.open(this.href);return false;
De optrede foto foto 4 [ waar je de schroeven ziet ] ziijn van mdf lakdraag folie[ de naam zegt het zelf al]
Deze strook is links en rechts 1.5mm smaller , en in de midden sluit hij aan [ dus als het ware bol] is is om het kraken tegen te gaan.
Als er foto,s zijn hij is al geplaats in het huis dan zal je ze van zelf wel zien.