Je moet ook niet steeds aan de verkeerde kant gaan staan Bak!Bak schreef:@Diana, knappe kerel op de achtergrond bij foto 3. Excuses voor van m'n rode shawl, zal de volgende keer beter opletten op minder opvallende kleuren als ik als achtergrond dien.

@Diana: ik heb een aantal foto's echt vrijwel gelijk aan die van jou. Grappig om te zien, want sommige zijn volgens mij niet op hetzelfde tijdstip gemaakt.
@Robin; herkenbaar. Ik merk ook dat bepaalde automatismen wel eens willen wegzakken. Gelukkig fotografeer ik wel vaak, zeker de laatste tijd. En juist dit soort werk.
@Kroontje. Ik ben ook zonder flitsers begonnen, maar op een gegeven moment heb ik 'm er toch op gedaan. Om te oefenen en ook simpelweg omdat het wat minder licht begon te worden. En het voegt vaak ook wel wat toe mits goed gedaan. Natuurlijk kan er dan wel weer meer fout gaan. Zie mijn foto 14, die eigenlijk niet helemaal goed is op de blanke huid van het onderwerp.
Ik zet me alvast schrap voor waar Arthur mee gaat komen. Twee levende statieven mee met onder andere een joekel van een softbox schept toch wel verwachtingen...

Wat heeft Arthur eigenlijk gedaan daar binnen bij de Stijlkamer op Warmoesstraat 1?